Spojme sa pre hokej

iniciatíva fanúšikov slovenského hokeja

Peticia

Diskusia | Naša Petícia | Registrácia | Mediálne vyjadrenia | Články | Blogy | Ankety | Kontakt |





Partneri webu

Eurolanche.com

SlovakNHL.sk

HokejForum.com

aj tvoja nhl addon komunita

Upload obrazkov zadarmo - uploader.sk

http://detroitredwings.blog.cz/

Tampa Bay Lightning

Hokej Live

Chceš sem patriť?
Pre bližšie info o možnostiach spolupráce klikni na sekciu Spolupráca s webom.

Naše najdôležitejšie aktivity:
Petícia (11.5.2008), Otvorený list (26.5.2008), Stanovisko k osobe a výrokom Jána Filca (3.6.2008), Výzva VV SZĽH na diskusiu (11.6.2008)
  Nick:    Heslo:      REGISTRÁCIA
 Len registrovaný užívateľ môže prispievať do diskusie, komentovať články a vytvárať si vlastné blogy.  
<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>
HOZA  Tlač,  26.05.2012, 10:06,  #6155
Skoda. Ale zase sa ukazalo, ze Gaborik je pravy opak Satana. Je to kvalitny hrac, ale v rozhodujucich chvilach zlyha. Zase je to dokaz, preco Satan ma uz vsetko, okrem medaily z OH a Gaborik nic. V tejto suvislosti pevne verim, ze este Miro potiahne do OH a skusi este jeden zazrak. A potom uz moze cestovat po svete, po com tuzi, ako sa vyjadril v Lampe.
http://hokej.sme.sk/c/6391950/gaborik-stanley-cup-neziska-vo-finale-je-new-jersey.html
  admin  27.05.2012, 00:48,  #14925
  myslim, ze nezlyhal Gaborik, ale cele muzstvo, mali postup po vlastnych rukach, stacilo doma vyhrat ...
  Speedthrash  28.05.2012, 07:53,  #14926
  ja sa priznám, že pre mňa bude finále SC tento rok absolútne nezaujímavé a na rozdiel od minulých rokov v noci nevstanem aby som to sledoval....pre mňa dve úplne neatraktívne mužstvá
čo sa týka Gabbyho, obaja máte pravdu, zlyhalo aj celé mužstvo, ani Lundqvistovi nešlo posledné zápasy a nemožno to hádzať iba na Gáboríka, ale pravda je aj to, že keď to mužstvá, kde hráva najviac potrebujú nevie proste rozhodnúť, a to isté sa očakávalo logicky aj v NYR, veď predsa berie dákych 7 mil. USD...
  26fan  28.05.2012, 08:22,  #14927
  Ja som fanusik NJ takze budem drzat palce a LA je tento rok naozaj vyborne muzstvo....
Hoza, neprehanas to trosku ?
  oskarxy  28.05.2012, 09:03,  #14928
  tiež sa priznam že tento rok absolutne nezaujimave. Ešte NJD budiž, ale LAK absolutne nepochopitelne...nemyslim si že je pre hokej toto uplne najlepšie finale, vždy je lepšie ked vo finale hra hokejove mesto a silna "značka" to je potom zaujimave pre celu NHL i pre cely svet...toto je kombinacia ktora nikoho tak extra nezaujima. Bohužial tam vedie socializmus...už sme sa o tom bavili, nebudem sa opakovat, podla mna by proste z dlhodobeho hladiska mali byt vysledky tam kde su na to najlepšie podmienky a dobrá práca - socializmus oboje doslova likviduje - bohatych okrada a obmedzuje, chudobných dotuje a podporuje, schopnych ubíja i tresta a odmenuje vyslovenu neschopnost a tak je vo vysledku dosiahnute to že uspechy su skorej dielom náhody ako čohokolvek iného. Alebo snád mi chcete nahovorit že LAK je vo finále vdaka dobrej práci svojeho manažmentu?
  HOZA  28.05.2012, 09:50,  #14929
  to 26fan
ake prehananie? Samodzrejme, ze tak ako pise Speedthrash, zlyhalo cele muzstvo, urcite prehra nieje dielom jedneho hraca. Ale povedz mi jeden priklad, kedy Gaborik v rozhodujucich zapasoch pomohol muzstvu? Samodzrejme myslim PO.
  Speedthrash  28.05.2012, 12:22,  #14932
  zase nebuďme nespravodliví, určite je veľa fanúšikov, ktorý sa na také finále tešia, NJD je tradičné mužstvo, LAK hrá v play off výborne, majú rekordnú sériu, určite to bude zaujímavé finále, hokejovo na vysokej úrovni, len proste pre mňa sú to nezaujímavé mužstvá, ktorým nefandím a nejak špeciálne ich nesledujem preto to nie je pre mňa lákadlo
a čo sa týka manžmentu, obaja majú v kádri polovicu vlastných draftov, takže až také zlé to nebude s ich prácou
  oskarxy  28.05.2012, 13:11,  #14934
  no prave to je zasadna otazka že je draft vysledkom dobrej prace - podla mna skorej naopak. Už sme sa o tom bavili, ale prave to že neuspešni su odmenovaní vyššími pozíciami v drafte je komunizmus ktorý odmenuje neschopnost a platovy strop ktorý zase postihuje tých uspešných ktorí si vytiahli dobrých hráčov s výsledkami za ktoré požaduju (opat tabulky) vyššie platy je zase trest za uspech - a vysledkom tohoto je potom to že v miestach kde je hokej nesmierne popularny a kde by nemali problem vypredat 3 haly na každy zapas PO a zaplatit si dreamteam, kde manažment je najvačši fanušik klubu a pracuje tu so zanietenim vela odborníkov a tím platí neskutočne prispevky NHL a je ziskovy, tak su vo finale vdaka suhre náhod prevalcovaní niekym z absolutne nehokejoveho mesta, kde sa fanušik rozhoduje či pojde večer na hokej alebo do divadla, manažment na to roky kašle a tímova kasa končí v minuse a berie príspevky od NHL na vyrovnanie rozpočtu a nejaky ten zisk, ktorý sa roky potaca na hranici postupu do PO, občas sa tam dostane, občas skončí na chvoste - proste o ničom, ale vdaka rokom ked boli na chvoste ziskali par slušnych talentov a náhodou sa im to zišlo so spravnou formou v spravny čas a šup ho su vo finale o SC...ale o tom sme tu už diskutovali a tento ročník cely bol strašne divny, vsadzat na vysledky bolo skoro ako loteria a to finale to len potvrdzuje. V každom prípade ale nemat vo finale PO tradične hokejove mesta je velka finančna škoda pre celu NHL, ale aspon sa naplno ukazuje kam ten socializmus vedie.
  oskarxy  28.05.2012, 13:37,  #14936
  a nechodte tu na mna s historiou či porovnaním Europa - NHL, lebo to je o inom - v Kanade proste hokej miluju, maju najviac hokejovych talentov - zase američania maju prachy, takže toto spojenie bude vždy silne - ide ale o to či je lepší model aky je vo futbale = volný trh s jasnými pravidlami pod patronátom medzinarodnej organizácie, alebo komunizmus zamorskych sutaží ktorý volný trh nema a riadi sa len vlastnymi pravidlami, na tie medzinarodne povačšinou kašle (dokonca i na zmluvy)
  oskarxy  28.05.2012, 13:45,  #14937
  a HOZA ad Gaborik - ano nie je to velmi typ na PO, ale to títo náladoví hračičkovia vačšinou nebyvaju - v PO je to hlavne o zodpovednom a poctivom prístupe a makaní na 150%. Zase ale došli pomerne daleko a na NYR a toho čo sme od nich boli roky zvyknutí hrali pomerne slušní hokej. NJD ja osobne považujem za favorita na SC od začiatku PO (vlastne už niečo pred ním) - tu som ani nečakal žeby ich NYR vyradilo a som rád že aspon niečo mi vyšlo v tipovaní, mne skorej leží v žaludku to LAK, kedže to absolutne nedokažem pochopit...
  HOZA  28.05.2012, 13:54,  #14939
  no ale naladovi hracickovia potom nikdy nic nedosiahnu. Ani v repre ani v klube. Predsa aj hraci, ktori oddru celu sutaz, su dobry, nemaju vzdy to stastie ziskat SC ci medailu. Takym prikladom bol Bondra, Satan, ktory sice SC ma ale v casoch najväcsej slavy ho nedosiahol, a posledny priklad je Hossa. Kolko krat bol v PO kym ziskal SC. Hold ked niekto na kom je stavane muzstvo neodohraje svoje, nemoze to dobre dopadnut.
  26fan  28.05.2012, 21:55,  #14940
  hoza, co sa tyka Gaborika....v Minnesote sa mu darilo ale ako muzstvu nie. V NYR, bol dost zraneny, plat ma nad pomery ale to neznamena ze je taky alebo onaky.NYR je jedno z najbohatsich muzstiev v NHL a v ich existecii vyhrali Stanley cup len 2 x za 100 rokov. V roku 40 a 94. Pamatam si 2006 Torino ked dal Rusom 3 krasne goly a cely turnaj odohral velmi dobre. Som presvedceny ze tento rok by nasim urcite pomohol keby mohol.
Gretzky bol naladovy " hracik" a trneri vedeli ako ho motivovat a niekedy ani to nepomohlo.
Neviem ake mas skusenosti z vrcholovym kolektivnym sportom ale ked tak citam tvoje prispevky ...nemozem to brat az tak seriozne. Boze, zly autobus, nic nehraju, prehraju, ten nic nedokazal a podobne. Ved sme tento rok strieborny !!!!!
Ci nahodou alebo zo stastim .........
  26fan  28.05.2012, 22:15,  #14941
  Osky, LA Kings existuju tusim od 68 roku. Vdaka Gretzkemu sa NHL rozrastla v 90 rokoch do San Jose, Phoenix, Texas, Florida a pod. teraz budu druhy krat vo finale. prvy krat to bolo v 93 z Montrealom. Trener Sutter robi zatial velmi dobru robotu a muzstvo reaguje velmi dobre. Neviem o socializme ....vo finale su ti ktori dali viac golov. o tom je ten sport. LA je teraz na nohach !!! Hollywood a peniaze sa teraz naozaj ukazuju ako velmi pozitivne prvky . nehovoriac o David Beckham, Magic Johnson, Clinton, Gretzky a nehovoriac o hercoch a podobnych . Je to dobre pre hokej na zapade US. O mnoho lepsie ako na Floride, Caroline, Arizone a podobne , kde hokej je este stale sport cislo 4 a asi to lepsie nebude :(
  HOZA  28.05.2012, 23:09,  #14942
  26fan
mas to pomylene. Ja som ziaden autobus nekritizovala. Dokonca ani keby neporazili Kanadu, nic by som nepovedala. Som velmi spokojna s vysledkom MS. Tam ale hrali Satan, Handzus, Chara a nie Gaborik. Krasne goly mohol Gaborik Rusom dat, ale to nebolo PO. Nic nehraju som pisala v priprave. A nervy som mala v zapasoch s Kazachstanom a najmä Francuzmi. A to si myslim, ze z toho zapasu malo nervy 90% ludi, co ho videlo. Ci podla teba to bola pohoda?
  HOZA  28.05.2012, 23:24,  #14943
  s vrcholovym sportom nemam ziadne skusenosti. To ale neznamena, ze nemam narok na svoj nazor. Robim pre nemecku firmu, a viem, co su to vysoke naroky na spolupracovnikov, tak isto ako vysoke naroky na spickovych hracov. Neviem preco neodlisujes jednotlive prispevky. Jednoducho, nepaci sa ti, co ja napisem, tak potom vsetko nahadzes do jedneho vreca, a vinik som ja. To je velmi jednoduche.
Apropo. Snad nechces povedat, ze vlani hrali nasi tak isto dobre, ako tento rok? Niaky dovod tych neuspechov bude, ci? V prvom rade si myslim, ze to bolo nesudrznostou kolektivu, ale aj naordinovanim nespravnej taktiky od trenera. A ak bol trener tak slaby, ze nemal ziadnu autoritu, o to horsie. Ja som toho isteho nazoru, co trener(Vujtek), ze 1/4finale by sme mali hrat vzdy, ale samodzrejme hrat o medaily nebudeme kazdy rok ani kazdy druhy, jednoducho nemame taku siroku zakladnu. To, co sa dialo v nasom hokeji posledne 4 roky mimo OH, by sa uz nemalo opakovat.
  26fan  28.05.2012, 23:36,  #14944
  Hoza, Francia hrala velmi dobre a nasim robili problemy....a boli nervy !!! A co teraz, ved o tom je ten hokej. Francia sa ocividne hokejovo zlepsila, tak ako Norsko, To ze robis pre nemecku firmu......ved vacsina firiem na SK su zahranicne :) Co sa tyka toho Gaborika: pozri sa na tohtorocne PO ci mal body alebo nie. Sledoval som " pod lampou" s Mirom, Risom a Misom Handzusom.
Ty tusim nesuhlasis ani s nimi ..tak potom ako ? Nazor mas, pohoda ale zamysli sa nad tym.
  26fan  29.05.2012, 00:23,  #14946
  Gaborik v playoff
http://www.nhl.com/ice/playerstats.htm#?navid=nav-sts-indiv
  HOZA  29.05.2012, 00:35,  #14947
  ja som v podstate s Misom, Mirom a Risom suhlasila. Konkretne som napisala, ze tohto roku sme vyhravali o gol, vlani prehravali o gol. Jasne, ze jeden gol vsetko otoci, ale tento rok nas prejav bol ovela lepsi, ako vlani, prehrat o gol, s Nemcami, s ktorymi sme uz prehravali 0:4, a vyhrat o gol s FRA, s ktorymi sme pocas zapasu ani minutu neprehravali, je velky rozdiel. Ale suhlasis aj s tym, co povedal Miro na Cechov, ze nikdy niesu nad vecou...... Lebo ja ano.
  oskarxy  29.05.2012, 09:44,  #14948
  fero-hoza klud, myslim že to myslite obaja približne rovnako, niee je dovod na nejake hrotenie to. Ano Gaborik nie je velmi na PO, ale to takyto hrači nebyvaju ked sa to cele postavi len na nich, ale maju svoje prednosti - rozhodujuce goly možno davaju menej, ale bodov zbieraju stale dost a stale su nebezpeční a treba ich stražit - a dobry trener toto vie využit. žigo s bondrom tiež nikdy neboli nejaki makači na 150%, ale ked sa spravne motivovali a pomohli i iní hráči (na ktorých bola zodpovednost), tak vedeli byt nesmierne užitoční v PO. A NYR tento rok došiel daleko a na to čo predvadzali v minulosti hrali celu sezonu nadštandardny hokej, už sa opakujem NJD ma tento rok vynikajuce mužstvo, pre mna bolo prekvapenim ako im to skoro celu sezonu nešlo, ale tesne pred PO im to začalo naramne klapat a tí by podla mna vyradili každeho tento rok (i ked tento ročník je taky divny že skoro nejde nič odhadovat) - opakujem sa že pre mna je nesmierne prekvapenie LAK, celu sezonu neukazali nič extra, taky nemastny-neslany tím (jedine čo mali vynikajuce je golman) - a zrazu v PO beru body vonku ako na bežiacom páse, fakt nechapem.

ad LAK - ok možno maju peniaze a vedia dotiahnut celebrity, ale stale je tam hokej niekde na 3-4 pozicii a vačšina divakov to berie ako jednu z možností ako si spestrit večer, nie ako niečo na čo sa cely týžden teší, niečo čím doslova žije (niekto i preto žije) tak ako fanušikovia (aspon zdrave jadro) v tradičných hokejovych mestach a arenach v USA a v celej Kanade - ked postupi nejaky kanadsky tím do finále SC, je hned iny hokejovy ošial (i u nás) - teraz je to dost v pozadí záujmu.

ad socializmus - asi sme sa o tom bavili viac so speedom, ide o to že ja som zastanca volneho trhu tak ako vo futbale - tzn otvorena sutaž (najvyššia liga a zostupy a postupy z druhej) kde platia medzinarodne pravne normy (platiace po celom svete, alebo aspon v Europe) ktore ale dohliadaju len platnost zmluv a nejake bezpečnostne parametry a hlavnym platidlom su peniaze - koho si klub kupi a aky bude mat rozpočet je jeho slobodne rozhodnutie, rovnako ako to že slobodne skrachuje a nikto ho nebude dotovat ked na to nema a rovnako je si zodpovedny i za pracu s mladežou a podobne. naproti tomu zamorske sutaže su uzatvorene (neda sa zostupit ani postupit), na medzinarodne pravidla kašlu, ich trh je obmedzeny - neplati sa hlavne peniazmi, ale vymenuju sa hrači + nejake dalšie artikly, su tu platove stropy a dná, arbitráže na platy hráčov, kluby ktore na to maju dotuju tie čo na to nemaju a o mladež sa im stara organizacia a do sutaže sa hrači dostavaju cez draft absolutne janošikovskym sposobom, uspech sa tresta a neschopnost odmenuje....proste po všetkych strankach komunizmus ako vyšitý. A nechod na mna s historiou, či tým že im to tam funguje už radu rokov a že su najsilnejší na svete - podivaj sa na to radšej optikou futbalu, ktorý je narozdiel od hokeja najmasovejší sport na svete, kde je konkurentov nepočítane a historia siaha dalej než NHL a funguje to o trošku dlhšie a narozdiel od NHL bez lockoutov, síce pár (i naozaj tradičných) klubov skrachovalo, ale je to prirodzene a funguje to. A je to spravodlive - uspechy maju tí čo pracuju dobre a su v miestach kde su na to najlepšie podmienky a ked ma nejake mesto dost prostriedkov abyy uživilo i špičkove kluby, tak su tam (trebars Londýn) a nikto nevyplakava že prečo nema špičkovy futbal i niekto iný - jednoducho nie su divaci, nie je zaujem, nie je špičkovy šport. A každy kto chce a ma podmienky sa može do najvyššej sutaže dostat. ale v zamori nie - take Toronto či Montreal by uživili kludne 2-3 špičkove kluby a keby bola sutaž otvorena s volnym trhom, tak si myslim žeby sa tak i stalo, ale nie sudruhovia (je zaujimave že v kapitalistickej amerike - kedže v 20-40tych rokoch bol v USA jediny skutočny kapitalizmus v historii) sa zišli a urobili to tak nejako spravodlivejšie - že? A je jedno že v niektorej lokalite mame na to aby boli 3 tímy, my to chceme rozširit všade a tak sa naserieme do floridskych močiarov kde pozeraju na lad ako telata na nove vrata a o hokeji ani nepočuli a maju bohatu historiu v inych športoch, ale nie nás sudruhov sovietenych to nezaujima, my tam chceme i hokej, aby sa tych par stoviek pristahovalcov z Kanady, či Minesoty či odkial necitilo diskriminovane a mali hokej...a síce sa kluby v tychto oblastiach od začiatku potacaju vo finančnych problemoch, ale my to zadotujeme a tie bohate kluby prinutime nech ich dotuju. A tiež sa sudružsky postarame o mladež (samozrejme si to nechame zaplatit od klubov, kde samozrejme tí čo su dotovaní asi moc neplatia, zatialčo tí bohatí platia daleko viac) a jej rozdelovanie urobime pekne socialisticky - chudobnych podporime talentami, bohatí nech len platia a učia sa hladat talenty na nižších pozíciach...a kedže sa nejako nedarí udržat sutaž, kedže naše tabulkove platy vyvolavaju neskutočnu špiralu rastucich platov v celej sutaži a ideme od krachu ku krachu, tak vymyslime platove stropy, čím dokoname pravy socialisticky raj kde i mužstvo bez prostriedkov a podmienok, bez fanušikov a poriadneho zazemia, sa vyrovna akemukolvek hokejovemu miestu. Nech žije komunizmus, socialisticky raj je dokonany, sutaž je vyrovnana, je jedno či pracuješ dobre a či špatne, či máš peniaze, zazemie, fanušikov a či nie - všetci sme si vo vysledku rovní.
  HOZA  29.05.2012, 12:19,  #14952
  to 26fan
ja nehovorim, ze sa FRA aj NOR nezlepsili, urcite ano. Ale na nas nemaju v pripade, ze o nic nejde, nasi ich s prehladom porazia. Koniec koncov to bolo vidiet na MS18. My sme mali spravneho trenera, a porazili sme oboch. Norov sme dokonca kompletne rozobrali. Aj z toho vidiet, co robi psychika.
  26fan  29.05.2012, 23:46,  #14953
  Hoza. Do roku 1981 si pamatam vsetko ako Cechoslovak. Maminka je z Luhacovic. Len v emigracii som zacinal spoznavat nas narod :(........
V podsdtate aj tie moje roky na SK 2005-2009.
Myslim si ze sme vsetci jedna banda ALE CESI NAD VECOU NIESU !!!!! Vidim to na nasej rodine na Morave.....proste veria ze im je stale lepsie a podobne . Asi musia, neviem.
  26fan  29.05.2012, 23:53,  #14954
  Osky, ono je to trochu inak. NHL team je do slova do pismena franchiza. Napriklad Tampa Bay bola vytvorena Philom Espositom a jeho partnermi. Zacinal na stadione ktory by na Slovensku vysmiali ......2 -3 roky potom prestavali. Inac v Bostone a v okoli je prekvapivo malo hokejovych fanusikov. A Bruins su tam od tusim 1926 !!
Tu kapitalizmus v podstate nieje od 1913.....Federal Reserve prebrali veskere financie a tlacenie penazi ..na nestastie
  HOZA  30.05.2012, 01:25,  #14955
  26fan
ako vidim, nemame az take rozdielne nazory, ako si si mozno myslel. Bola som prekvapena, ze Riso s Mirom to tak otvorene povedali. Ja si tiez myslim, ze zapasy s Cechmi budu vzdy derby, to je normalne a spravne. Boli sme 70 rokov spolocny stat s kratkou prestavkou. Ale tak ako Satan povedal, ani s Kanadou, SWE... nevyhravame len tak hoci kedy. Takze kazde vitazstvo nad CZE je uspechom. Nic viac a nic menej. Zato oni (Cesi) by sa mohli niekedy chovat normalnejsie. Ale tak ako pises, aj tam aj u nas su rozni hraci. Len je otazka, ktori sa prejavia.
Norik91  Tlač,  25.05.2012, 06:31,  #6154
Pozerali ste včera Lampu s Hríbom?
Mňa zaujali dva momenty:
- vlaňajšie MS a odchod a návrat Zedníka
- nebol tam spomenutý vôbec Demitra

a pre admina. Ten autobus sa hráčom pozdával viac ako klimatizovaný s čiernymi sklami...
  admin  25.05.2012, 07:32,  #14914
  mne by sa pozdaval rovnaky ako mali ale nie z roku pana 1990 ale aspon z roku 2010 ...
nech mi nikto nevravi, ze to bol problem zohnat
  HOZA  25.05.2012, 09:09,  #14915
  Bola som v divadle, takze som videla len od 23,00. Ak sa to bude dat, pozriem si to niekde zo zaznamu. Co hovorili o vlanajsich MS a Zednikovi?
Inak na konci hovorili o vztahoch s Cechmi, a Miro to dobre vystihol, myslim si o tom to iste.
  HOZA  25.05.2012, 10:11,  #14916
  Tak zaujmavo odpovedal Miro v lampe pred MS:
http://www.stv.sk/online/archiv/vecer-pod-lampou
Dufam, ze bude v archive aj vcerajsia lampa.
  HOZA  25.05.2012, 10:30,  #14917
  http://style.hnonline.sk/vikend/c1-55919360-anketa-hn-medaily-potesili-no-zatial-nepomahaju
  HOZA  25.05.2012, 11:20,  #14918
  http://style.hnonline.sk/vikend/c1-55920450-vujtek-pre-hn-neverim-v-bohov-ale-sebe-preto-som-dobry-trener
  HOZA  25.05.2012, 11:54,  #14919
  http://sport.aktuality.sk/c/131174/video-top-momenty-ms-2012-podla-iihf/
  HOZA  25.05.2012, 14:02,  #14920
  http://sport.aktuality.sk/c/131187/vujtek-priznal-ze-hracov-nekontroloval-veril-som-im/
  Norik91  25.05.2012, 20:06,  #14921
  No Hríb sa dosť otvorene spýtal, či je v poriadku, keď hráč odíde a potom príde späť k mužstvo. A asi ich dosť zaskočil, lebo najprv hovoril Lintner, snažil sa to nejako obkecať, ale zamotal sa chudák, aj keď neviem, prečo odpovedal on, keď pri mužstve nebol. Potom hovoril Šatan, že to je interná vec kabíny, ale že Zedníkove správanie, či krok neschvaľuje. Povedal to dosť priamo...

a k tým MS. Hovoril to všeobecne, že teraz bola partia a aj preto všetko fungovalo, že to isté zažil na MS200, MS2002 a OH2010. Ale že inokedy to nefungovalo vôbec - to sa práve bavili o minulých MS...
  Norik91  25.05.2012, 20:07,  #14922
  http://hokej.sme.sk/c/6390860/hokejisti-u-hriba-pozrite-si-aktualnu-lampu.html
  HOZA  25.05.2012, 20:55,  #14923
  diki moc, idem si to pozriet.
  HOZA  25.05.2012, 21:26,  #14924
  pocuvam Lampu, ale aj ked musim povedat, ze Miro nema celkom pravdu, ze keby sme vyhrali s Nemcami postupime do 1/4finale, a tento rok, ze keby sme prehrali s Francuzmi, dnes by nas zatracovali. A pisalo by sa o hokejistoch celkom nieco ine, co sa pise. Nesuhlasim s Mirom. S Nemcami sme prehravali 0:4, predtym sme vyhrali so Slovincami v podstate o gol.... To je podla mna neporovnatelne s tym co sa dialo tento rok. Uz zapas s Finskom sme nemuseli prehrat, a od vtedy sme vyhrali vsetko. Dobre o gol, ale s Francuzmi sme neprehravali cely cas. Celkove ten hokej tento rok z nasej strany vyzeral ovela lepsie ako vlani.
  26fan  28.05.2012, 23:42,  #14945
  Riso mal velmi dobre body v tej debate. Hlavne o tom marketingu...tam je pes zakopany, tam treba zmeny. Tie banalne zakladne veci su naozaj zbytocne komplikovane na SK.
HOZA  Tlač,  23.05.2012, 16:38,  #6153
Mile:
http://www.youtube.com/watch?v=dasDh6cr0gM
Norik91  Tlač,  23.05.2012, 05:18,  #6152
http://www.hokej.sk/nhl/clanok98753-Hrivik_v_prvom_time_NY_Rangers_zaujem_on_ma_aj_Washington.htm
  oskarxy  23.05.2012, 09:54,  #14894
  sa mu slušne darilo v PO v AHL - bod na zapas

http://www.eliteprospects.com/postseason.php?postseasonid=Playoffs&leagueid=AHL&season=2011&sort=nation&nation=4&name=Slovakia

trošku dost nečakane, vzhladom k tomu že v juniorkach mal sice slušne čísla ale nič extra to nebolo