Spojme sa pre hokej

iniciatíva fanúšikov slovenského hokeja

Peticia

Diskusia | Naša Petícia | Registrácia | Mediálne vyjadrenia | Články | Blogy | Ankety | Kontakt |





Partneri webu

Eurolanche.com

SlovakNHL.sk

HokejForum.com

aj tvoja nhl addon komunita

Upload obrazkov zadarmo - uploader.sk

http://detroitredwings.blog.cz/

Tampa Bay Lightning

Hokej Live

Chceš sem patriť?
Pre bližšie info o možnostiach spolupráce klikni na sekciu Spolupráca s webom.

Naše najdôležitejšie aktivity:
Petícia (11.5.2008), Otvorený list (26.5.2008), Stanovisko k osobe a výrokom Jána Filca (3.6.2008), Výzva VV SZĽH na diskusiu (11.6.2008)
  Nick:    Heslo:      REGISTRÁCIA
 Len registrovaný užívateľ môže prispievať do diskusie, komentovať články a vytvárať si vlastné blogy.  
<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>
26fan  Tlač,  18.09.2015, 02:30,  #6531
http://sport.sme.sk/c/8005058/hokejisti-vyhrali-dostanu-co-ziadali-ak-sa-dohoda-potvrdi-zrusia-bojkot.html
  26fan  18.09.2015, 02:31,  #16127
  Tak drzim chalanom palce ...
26fan  Tlač,  17.09.2015, 16:59,  #6530
http://sport.sme.sk/c/8003754/nemecek-ustupil-pocita-s-novymi-volbami-o-rok.html?ref=avizocl
riso  Tlač,  16.09.2015, 10:31,  #6529
http://sport.aktuality.sk/c/193038/richard-lintner-prekvapuje-chcem-aby-hraci-zverejnili-platy/
5000eur a zavrel pusinku
som zvedavy kto mu tych 5000eur dava, kto toto plati? choréééééééééééééééééééé
  26fan  16.09.2015, 21:48,  #16126
  ved toto v podstate funguje vsade uz desatrocia.......neviem ako ta toto moze hnevat ....
Hovoril o transparencii.....tak bude transparencia. Ved sam Lintner prehlasil ze odstupi ak sa nezvysi rozpocet ligy...tak potom co este od nich vlastne chceme ????
aiwa  Tlač,  14.09.2015, 07:42,  #6528
http://sport.aktuality.sk/c/192922/filc-zakopovu-vojnu-by-vyriesil-mimoriadny-kongres/
admin  Tlač,  13.09.2015, 10:35,  #6527
http://www.cas.sk/clanok/329862/hokejova-vojna-na-slovensku-zacina-toto-je-zoznam-52-hracov-ktori-odmietaju-reprezentovat.html
riso  Tlač,  09.09.2015, 07:39,  #6526
https://www.facebook.com/pages/Kon%C4%8D%C3%ADm-so-%C5%A0irok%C3%A9ho-hokejom/992819747429054
bude bojkot, ci to boli len krcmove reci?
  admin  11.09.2015, 08:32,  #16123
  samozrejme ze bude, preco by nebol?
http://www.hokej.sk/extraliga/clanok133073-Barani_doma_prekvapenie_nepripustili.htm
aha 1900 divakov, tak nie :DDDDDDDDDDDDDDDDD
  riso  11.09.2015, 08:39,  #16124
  Lintner dostal teple miestecko, zavrel pusinku, v TV som ho uz dlho nevidel
teraz aj Satan dostal teple miestecko http://www.konzervativnyvyber.sk/satan-bude-manazerom-timu-europy/15119/
pekne si ich Nemecek rozhadzuje
  26fan  12.09.2015, 01:58,  #16125
  http://sport.sme.sk/c/7998647/hokejisti-chcu-ferove-volby-sefa-zvazu-nie-len-ciastkove-riesenia-odkazuju.html
admin  Tlač,  07.09.2015, 13:55,  #6525
Dnes presne 4 roky: https://www.youtube.com/watch?v=a03Md7jeyDI
Pavol: Ďakujeme.
  26fan  09.09.2015, 04:10,  #16122
  Pripajam sa
aiwa  Tlač,  03.09.2015, 10:54,  #6524
http://sport.aktuality.sk/c/192432/zdeno-ciger-o-korupcii-v-nasom-hokeji-niekto-si-to-raz-odskace/

srandista, ved on ked trenoval Slovan, vtedy sa predavali zapasy a aj hraci chodili tipovat

a ON ide pisat o korupcii? tu funkciu nemal prijat, vela ludi podrazil a sklamal
  26fan  04.09.2015, 04:10,  #16119
  Servus...trochu sa toho Zdena zastanem ......Vieme na isto ze on predaval zapasy ? Ak ano...tak urcite mal nad sebou ludi ktori mu do toho dost kecali. Napr: ktory hrac bude hrat a kedy a pod.
Je mi absolutne jasne ze vela nasich hokejistov nemali vyplaty pravidelne ...a to sa bavime o tych 500 euro MESACNE !!!! Koho vlastne Zdeno podrazil ???
Ved Zdeno podporil Lintnera pred volbami ! Teraz su tam chalani ako Svehla, Lintner, Ciger a Satan.
4 vlci sa dostali tam !!! Chalani ako Gaborik a Handzus ( aktivni hraci) budu to hrat na bojkot az kym este viac pozicii bude ponuknute nasim byvalym super hokejistom. NEMECEK POMALY USTUPUJE......vyborna partia sachu !!!!!!!
riso  Tlač,  02.09.2015, 12:41,  #6523
http://sport.aktuality.sk/c/192405/igor-nemecek-vybavuje-mirovi-satanovi-luxusny-job/
uz zavrel usta Lintnerovi, ma flek - a zavrie usta aj Satanovi
  26fan  04.09.2015, 04:34,  #16120
  Mam to brat ze dokonca aj Miro Satan je kupeny Nemeckom a je neaky zly alebo bezcharacterny ??? On potrebuje peniaze na zivot zo SZLH ???
ja som vzdy videl Mira ako pravdomluvneho a uprimneho cloveka ktory pre NAS hokej tiez aj nieco dokazal .to je za prve .....Za druhe: prosim zamysli sa nad niektorimi komentarami co tu pises !!!

riso  Tlač,  02.09.2015, 11:37,  #6522
http://aktualne.atlas.sk/online-ako-dalej-slovensky-hokej-odpovie-vam-zdeno-ciger/sport/hokej/?utm_source=hp-atlas&utm_medium=box-spravodajstvo-asktualne&utm_campaign=hp
admin  Tlač,  01.09.2015, 12:42,  #6521
http://sport.aktuality.sk/c/192364/gaborik-o-situacii-na-zvaze-chystame-konkretne-vyjadrenie/
pico  Tlač,  18.08.2015, 10:01,  #6520
http://www.takurcitee.sk/sk/042013/striedacka/2151/o-rozpravkovej-premene.htm

hm...
  26fan  19.08.2015, 18:47,  #16110
  Servus Racan. Dost sa da o tomto celom pisat a vselijako to vidiet. Ja si myslim ze tym ze tam Riso Lintner je , bude moct do toho vidiet omnoho viac ako to zlepsit. Da sa povedat ze to bude motivovat dalsich nasich chalanov k pozitivnym aktivitam. Vid Ciger......ktory sa v podstate pripojil k risovi. Este aby chalani prebrali 2 -3 funkcie a bude to lepsie. Nemohli to predsa vyhrat VSETKO a o vsetkom vediet...teda kto ma ake schrankove firmy a pod. Musia sa tam predsa nejako dostat. Kto vie ake rozhovory mali medzi sebou a co vlastne planuju. Risa si vazim a ma moju podporu.
  admin  20.08.2015, 21:22,  #16111
  26fan, ja to vidim inak.
Ciger si nakakal sam do pusy, ale kto by nevzal flek trenera kde zarobi mozno 15000 mesacne, ze ?
a co sa tyka Lintnera, pre mna podobna situacia ... a Nemecek sa moze len smiat

P.S. Psy asi unavené dlhým letom dobrechali, ľadová karavána ide ďalej.
  26fan  22.08.2015, 20:48,  #16112
  http://sport.sme.sk/c/7974227/nemecek-ustupil-slubuje-zmenu-stanov-lintner-chce-nove-volby.html
  26fan  22.08.2015, 20:49,  #16113
  ja si myslim ze ide o velmi dobre hranu sachovu hru.....
  26fan  22.08.2015, 21:48,  #16114
  Co sa tyka 15000 mesacne.....nema to kazdy repre trener ? Vieme ci je to cislo spravne?
A ak spravne je ...tak preco nie Zdenovi ?
Co sa tyka Lintnera....ma plan ? ma. Ma podporu 50% ? ma.....preco nebyt vo funkcii nasho hokeja ?
Nemecek........no neviem ako sa usmieva a smeje ......
  admin  01.09.2015, 12:40,  #16115
  26fan: kazdemu doprajem 15 000, aj Zdenovi, je to OK plat pre repre trenera
ale Zdeno si sam nakakal do pusy, tie jeho vyjadrenia predtym a potom obrat 180stupnov a ide s prudom, len opakujem, necudujem sa, prachy su prachy
  admin  01.09.2015, 12:42,  #16116
  Nemecek ma svoj flek na 4 roky, prachy, rozhodovanie
Lintner sa stal sefom Extraligy, to nema nic spolocne s vyvojom nasho hokeja a moznostou nieco zmenit
  26fan  01.09.2015, 23:51,  #16117
  Admin: citas moje prispevky ?
Ja verim ze nemohli vyhrat VSETKO NARAZ. Vies kolko hlasov ma sef extraligy ? ( v pripade novych volieb). 15000 nieje plat trenera repre.
Lintner ako sef extraligy sa bude snazit nielen naplnit stadiony co umozni pravidelne platy pre nasich hokejistov, uz upisali 1000 deti na hokej a to chodili po celom Slovensku. Myslim si ze kludne moze pomoct hokeju s pozicie sefa ligy. Teraz tam je aj Zdeno a Robo Svehla. myslim ze zmeny sa deju ...akurat niesu tak rychle ako by sme si predstavovali.
  riso  02.09.2015, 11:37,  #16118
  takze slubovany BOJKOT extraligy sa nakoniec nekona a boli to len KECY ????
  26fan  04.09.2015, 04:43,  #16121
  Treba sa zamysliet : vela nasich ligovych chalanov nema ani 500 euro pravidelne !!! Navstevy su slabsie ( Slovan pri prvej vyhre tam mal 6700 divakov. Co maju vsetci prestat hrat ? Bol som na tej demonstracii pred volbami, malo ludi ...30 max. Napriek tomu sa zmeny deju !!!!!! Takze da sa to vidiet aj trochu inak .
26fan  Tlač,  26.07.2015, 18:31,  #6519
http://sport.sme.sk/c/7932405/frhauf-strieda-bokrosa-je-novym-seftrenerom-mladeznikov.html
  26fan  26.07.2015, 18:32,  #16109
  Ze by pan Bokros ako seniorsky repre trener ?
riso  Tlač,  25.07.2015, 11:17,  #6518
neskutocny humus na Slovensku

http://ekonomika.sme.sk/c/7930738/podporoval-lintnera-za-sefa-hokeja-teraz-sa-za-nim-zjavili-schranky.html
  admin  25.07.2015, 16:20,  #16107
  tak toto je cisty grc
oni su hore totalne previazani, jeden clovek v X dozornych radach, vlastni X firiem
26fan  Tlač,  17.07.2015, 20:04,  #6517
http://sport.sme.sk/c/7913122/lintner-dostal-ponuku-riadit-extraligu-rozhodne-sa-koncom-tyzdna.html
  admin  18.07.2015, 12:55,  #16100
  verim, ze to odmietne, ak to prijme - tak cela jeho iniciativa a snaha pojde do prdele a Nemecek sa bude smiat a smiat
  26fan  19.07.2015, 18:36,  #16101
  Urcite to nieje lahke pre toho Riska, myslim si ze cokolvek sa rozhodne bude to v pohode.Neviem ci ten nemecek sa az tolko nude smiat alebo ci im je teraz na smiech......nemaju to lahke aj ked vyhrali....da sa povedat ze vdaka Lintner teamu sa veci pohnu tak ci tak.
  admin  21.07.2015, 17:05,  #16102
  "nemaju to lahke aj ked vyhrali"
- no to je jedno, ale ich teple krasne platene miesta im zostanu na dalsie 4 roky a dalsie 4 roky budu tito ludia rozhodovat o hokeji na Slovensku
  26fan  23.07.2015, 06:11,  #16103
  ano...ale da sa to vidiet aj inak. ja to vidim ze nemecek bude musiet pracovat tahsie a dobre vedia ze im to konci....vdaka Riskovi sa veci budu menit tak ci tak...to ze su pri korite nieje az tak podstatne ako to ze budu musiet uz nieco robit .
  riso  25.07.2015, 12:17,  #16106
  26fan, aj Riso nie je nevinny, tiez ma za sebou ludi napojenych na pentu, na schrankove firmy
tam hore je to humus, vsetko je to skorumpovane
  26fan  26.07.2015, 18:27,  #16108
  Niesom presvedceny ze Riso toto vedel........ale myslim si ze bral kazdy hlas ktory by mu pomohol. Nejako sa tam predsa dostat musia......neverim ze to vedel a niesom si isty ci ten graf je spravny...SME:)
admin  Tlač,  17.07.2015, 18:45,  #6516
pekny email dosiel, adresovany nam aj Marekovi Bokovi, ktory bol teraz demonstrovat v BA, ked sa hlasovali:

Pani,

V prvom rade sa vam chcem podakovat za vsetko co ste uz urobili. Obcianska iniciativa na Slovensku je zriedkavy jav, Slovak nie je na take cosi zvyknuty a preto ma problem sa prejavit, ale to sa aj vdaka takym iniciativam bude menit. Vam sa podarilo spustit par velmi peknych veci ktore su tymi bleskami hromu vzbudzujucimi Slovensko aby sa prebralo.

Zijem v Chicagu uz takmer 20 rokov, a mal som to stastie sledovat prerod Blackhawks z timu 'loserov' na absolutnu spicu. Na zaciatku tej premeny bol jeden clovek. Rocky Wirtz, majitel klubu, ktory v cele vystriedal svojho neboheho otca. Vymenil stare vedenie za novych ludi, za profesionalov, a vysledky prisli sialene rychlo.
Srdce mi zacalo skakat od radosti ked som videl ze na Slovensku je sanca na cosi podobne. Ale nie som sklamany ani po neuspesnom hlasovani. Zmena k lepsiemu nikdy neprichadza lahko, vzdy to chvilu trva a nieco stoji. Tie hromy budu musiet udriet este trochu hlasnejsie.

Hokej za mlakou sa nie tak davno nehral takmer polovicu sezony, ked sa hraci a NHL nevedli dohodnut. Hokej to nezabilo, naopak, vysiel z toho silnejsi a popularnejsi ako kedykolvek predtym. Niekedy jednoducho musi byt horsie aby bolo lepsie. Bojkot extraligy je mozno tvrde, radikalne, ale potrebne a ucinne riesenie.
Ak by vedenie SZLH dostalo do ruk peticiu podpisanu velkym mnozstvom fanusikov slovenskeho hokeja odhodlanych bojkotovat extraligu v pripade nesplnenia poziadaviek (zmena volebneho poriadku, odtajnenie hlasovania, nove volby...) a neurobilo by nic na zastavenie bojkotu extraligy, potom by nieslo zodpovednost za pripadne zle nasledky. A skor ci neskor aj financnymi stratami tlacene kluby, ktore vo volbach hlasovali za stare vedenie by zacali tuzit po zmene.
V poslednych volbach bola vola fanusikov brutalne ignorovana. Najvyssi cas aby sudruhom pripomenut ze hokej je pre fanusikov, nie opacne.

Som len jeden z desattisicov fanusikov slovenskeho hokeja ktorych mate plnu podporu v dalsich aktivitach.

Vilo Babjarcik
  26fan  17.07.2015, 20:16,  #16099
  super
admin  Tlač,  06.07.2015, 12:35,  #6515
http://www.hokejportal.net/?q=clanok/hraci-vyjadrili-nedoveru-szlh-nechcu-s-nim-spajat-svoje-mena/59916
riso  Tlač,  30.06.2015, 07:23,  #6514
http://sport.sme.sk/c/7886186/slovenske-hviezdy-chystaju-bojkot-hokejistu-roka.html?ref=njct

bojkot ! - https://www.facebook.com/pages/Kon%C4%8D%C3%ADm-so-%C5%A0irok%C3%A9ho-hokejom/992819747429054
riso  Tlač,  29.06.2015, 06:44,  #6513
negrcia doma tento clovek, ked sa pozrie do zrkadla? http://sport.aktuality.sk/c/189605/lukas-machala-lintner-nebol-osobnost-na-sefovanie-hokeju/
hanbil by som sa - hnusia sa mi tito ludia
aiwa  Tlač,  27.06.2015, 11:31,  #6512
http://www.konzervativnyvyber.sk/ako-nemecek-ukradol-slovensky-hokej/5671/
  pico  28.06.2015, 16:46,  #16098
  http://www.hokej.sk/zapas-hviezd-2014/clanok132099-Rebeli_veriaci_v_zmenu_Zapas_o_hokej_rozhodla_pasivita_nas_vsetkych.htm
  26fan  23.07.2015, 06:40,  #16105
  presne takto to vyhrali......tj: len pozvani volili...vsetky dalsie keci budu o nicom kym sa toto nezmeni. nieje to o pasivite...skor o volebnom systeme. ale aj tak si myslim ze sa veci menit budu ......ved navstevy su strasne male.....
admin  Tlač,  26.06.2015, 18:16,  #6511
Trocha humoru pred víkendom :)

https://www.youtube.com/watch?v=GuBw2RmWmig
pico  Tlač,  25.06.2015, 16:14,  #6510
A je to!...
  admin  26.06.2015, 08:48,  #16097
  PRED samotnym hlasovanim predsedu tam niekto dal hlasovanie o tom, ze zamestnanci nemozu hlasovat. NEPRESLO TO !!! t.j. nie je vola ani u klubov, aby sa nieco zmenilo. keby vacsina klubov chcela ZMENU, tak toto mini hlasovanie by bolo OK, zamestnanci by nehlasovali vcera a NEMECEK by prehral. Takze o com je to? O hovne. Asi aj Kosice hlasovali za Nemecka, bohuzial
admin  Tlač,  25.06.2015, 10:30,  #6509
http://aktualne.atlas.sk/video-fankluby-vyzyvaju-delegatov-musi-nastat-lintnera/sport/hokej/
ja som marekovi hovoril, aby nemal velke oci ... este vacsie fiasko ako ked som ja organizoval v KE zhromazdenie pred rokmi, kde prislo 20-30 ludi. Do BA neprislo ani 10 ludi, toto je Slovensko. Hlavne ze mu desiatky, mozno 100vky ludi (ako mne) slubilo na internete ucast.
  pico  25.06.2015, 12:38,  #16096
  Presne to ma napadlo, keď som sa dozvedel , že je tam len asi 20-ka ľudí.
Nebudem to komentovať, ani ja tam nie som. Nie som členom žiadneho fanklubu. Ale asi zdvihnem prdel, ešte nie je koniec.
Zamietnutý návrh, aby nemohli voliť zamestnanci. Stará garda, aparátčíci sa pripravili dobre. Zbohom zdravý rozum.
pico  Tlač,  24.06.2015, 09:20,  #6508
http://dennik.tyzden.sk/stefan-hrib/2015/06/23/zhromazdenie-za-volbu-richarda-lintnera/
  pico  24.06.2015, 09:30,  #16094
  http://www.konzervativnyvyber.sk/hviezdy-nhl-podporuju-lintnera/5433/
  gitkag  24.06.2015, 13:47,  #16095
  sme s Richardom, voľte Lintnera /prosím/.
admin  Tlač,  23.06.2015, 20:04,  #6507
http://www.michalovskenoviny.sk/na-citanie/marek-boka/76-marek-boka/4793-hokej-je-pre-nas-laskou-na-cely-zivot-prosime-vas-rozhodnite-sa-spravne
admin  Tlač,  22.06.2015, 15:49,  #6506
http://komentare.hnonline.sk/komentare-167/sirokeho-ludia-vo-vedeni-hokeja-musia-skoncit-811391
admin  Tlač,  19.06.2015, 19:06,  #6505
http://www.hokej.sk/2015/clanok131982-Fanusikovia_sa_mobilizuju_pre_zmenu_budu_nocovat_aj_v_spacakoch.htm
admin  Tlač,  15.06.2015, 13:53,  #6504
zahlasuj na sme...
http://vybrali.sme.sk/uzivatel/michal1/34492/history/
http://michalovskenoviny.sk/na-citanie/michal-boka/79-michal-boka/4785-k-protestu-sa -pridava-cele-slovensko
  admin  15.06.2015, 13:54,  #16093
  http://michalovskenoviny.sk/na-citanie/michal-boka/79-michal-boka/4785-k-protestu-sa-pridava-cele-slovensko
admin  Tlač,  12.06.2015, 16:52,  #6503
Oslovil nás Marek Boka, organizuje akciu, ktorú podporujem.
Bližšie info: http://spojmesaprehokej.eu/zmen-hokej

resp. to sem napíšem:


My fanúšikovia najobľúbenejšieho slovenského športu verejne a s plnou vážnosťou organizujeme PROTEST ZA VÝMENU VEDENIA V SLOVENSKOM HOKEJI. Pozývame všetkých ľudí na verejné zhromaždenie, ktoré sa začne 24. júna pri hoteli DoubleTree by Hilton v Bratislave.

Začiatok protestu je naplánovaný na obed 24. júna o 12.00, kde sa aktívnym a nenásilným spôsobom budeme snažiť presviedčať okoloidúcich, aby podporili našu snahu o zmenu. Protest potrvá nepretržite až do nasledujúceho dňa kedy sa bude voliť nový prezident SZĽH.

Naše požiadavky sú:

1. Odstúpenie Igora Nemečka z funkcie prezidenta SZĽH,

2. Odstúpenie Juraja Širokého mladšieho zo všetkých štruktúr v SZĽH ,

3. Zvolenie Richarda Lintnera do funkcie prezidenta SZĽH.


Zdieľanie vyhlásenia cez web, podpisové aktivity, komentovanie situácie cez média sú prospešné, ale nič nemenia.
Jedine osobnou účasťou môžete zmeniť slovenský hokej. Ak nedokážeme zmeniť pomery v hokeji, ktorý už presiahol rozmer športu, nedokážeme zmeniť Slovensko.

Organizátori protestu:

Marek Boka - Michalovské noviny - 0902 820 780
František Debnár - Fanúšik Slovenského hokeja
František Žrobek - Fanklub Poprad
Dušan Vilem - Fanklub Košice
Lukáš Jančisko - Fanklub Michalovce
Lukáš Martinčák - Fanklub Michalovce
Mária Bujalošová - Fanclub Košice
Milan Nedelka - Fanklub Piešťany
Ivan Mika - Hokejový klub Snina
Martin Timko - Hokejový klub Sobrance
Ladislav Križánek - Fanklub Skalica

Podporuje nás aj Marek Duľa a jeho iniciatíva Spojme sa pre hokej ( http://www.spojmesaprehokej.eu )

Ohlas v médiách:

http://michalovskenoviny.sk/na-citanie/marek-boka/76-marek-boka/4772-otvoreny-protest-proti-staremu-vedeniu-szlh

http://sportky.topky.sk/c/137501/fankluby-sa-tymto-cinom-zapisu-do-historie-ak-vyhra-nemecek-hrozi-bojkot-extraligy
  admin  12.06.2015, 17:20,  #16090
  kontakt na Mareka Boku:

Ing. Marek Boka
0902 820 780
boka@michalovskenoviny.sk
  pico  15.06.2015, 10:55,  #16091
  Ka
  pico  15.06.2015, 10:58,  #16092
  ždú, iniciatívu treba podporiť. doterajšiu nomenklatúru, kliešťa prisatého na zdrojoch , v teplúčku, bude ťažké odstrániť. Stačí si prečítať toto
http://sport.sme.sk/c/7858504/do-mnohych-veci-nevidia-tvrdi-o-lintnerovom-time-pre-sme-nemecek.html?ref=njct
Marek- fajn.
riso  Tlač,  04.06.2015, 08:22,  #6502
http://komentare.sme.sk/c/7801125/patrime-do-druhej-hokejovej-ligy-priznajme-si-to-konecne.html
pico  Tlač,  03.06.2015, 09:11,  #6501
http://www.michalovskenoviny.sk/na-citanie/marek-boka/76-marek-boka/4772-otvoreny-protest-proti-staremu-vedeniu-szlh
  riso  04.06.2015, 08:23,  #16088
  nieco organizuju a ani sa tu neozvu? nechapacka, ved mohli Mareka kontaktovat a spojit sily, ale jebú na to
  admin  12.06.2015, 09:33,  #16089
  riso, ozvali sa nam, len email skoncil v SPAME. Podporime ich, minimalne tym, ze poslem ludom email s informaciou o ich aktivite a akcii v BA.
pico  Tlač,  22.05.2015, 10:15,  #6500
http://podlampou.tyzden.sk/buducnost-slovenskeho-hokeja/
admin  Tlač,  20.05.2015, 11:39,  #6499
https://www.facebook.com/865288396864430/videos/895796527146950/
nazory?
  pico  20.05.2015, 12:07,  #16085
  http://sport.sme.sk/c/7814450/superom-nemecka-vo-volbe-prezidenta-szlh-bude-lintner.html?ref=njct
Tu je aj komplet Program rozvoja slov. hokeja. Čítam si to..., je to zaujímavé , ale ten múr , ktorí tu postavili doterajší funkcionári môže byť pre niektoré zámery privysoký.
  oskarxy  20.05.2015, 17:22,  #16086
  nazdar chalani

...ja už som skeptik, ale povedal by som že hlavne pozitivum tejto iniciativy je v tom že snáď poprve v historii bude skutočna volba v SZLH medzi 2 roznymi kandidátmi - predtým byvalo zvykom že buď nebol ani žiadny protikandidát, alebo to bol v podstate človek z tej istej "strany"....ako za komančov

...teraz to bude o inom, je tu alternatíva ktora može naštartovat zmeny a nielen pokračovanie toho isteho....čo asi i bude dovod prečo Rišo nema šancu...

..tým to ale nekončí. Druhý doležity prínos je podobny ako bol ten náš v čase rozbiehania tejto našej iniciatívy - len o level vyšší, alebo skorej o 2 levely. A tým je to že su tu predostrene určite body - a od ludí ktorí sa (narozdiel od nás) nedajú ignorovat a tak kompetetní i ked si zvolia Nemečka, tak i on i oni budu musiet na tuto iniciativu reflektovať - a nielen slovne, ale i skutočnými krokmi.

...som síce skeptik a myslím si že časom to i tak bude totalne zamurovane, ale i tak by to svoj pozitivny prínos mať mohlo. A ten sa časom može ukazat ako podstatny, ktorý vo finále pohne lady.

tak sa majte, len som prišiel mrknut na chvílku s tým že vyjadrim svoj názor.
  pico  21.05.2015, 15:16,  #16087
  http://62.197.233.92/data/videos/20150521/20150521-f51d450-1280x720.mp4

aiwa  Tlač,  15.05.2015, 08:29,  #6498
http://sport.sme.sk/c/7805428/neklamme-sa-hokej-u-nas-pada-tvrdi-richard-kapus.html?ref=trz
  aiwa  15.05.2015, 08:29,  #16083
  suhlasim, pada to
  pico  15.05.2015, 09:56,  #16084
  http://blog.tyzden.sk/marian-zimmermann/2015/05/14/szlh-ci-szlh/
pico  Tlač,  13.05.2015, 08:58,  #6497
http://komentare.sme.sk/c/7801125/patrime-do-druhej-hokejovej-ligy-priznajme-si-to-konecne.html

a celkom zaujímavá diskusia. o tomto sa na tejto stránke diskutovalo už pred 6-7 rokmi :-)
nikka  Tlač,  12.05.2015, 22:36,  #6496
koukali jste někdo dnes SVK USA. Fandila jsem SVK, je celkem škoda že to prohráli. Ale zápas byl vyrovnán.
  aiwa  15.05.2015, 08:29,  #16082
  asi vsetci to pozerali
aiwa  Tlač,  05.05.2015, 20:47,  #6495
pozeráte hokej? So Slovinskom hráme ako sračky
  pico  07.05.2015, 10:42,  #16076
  No,... . so Slovinskom som videl len záver . Podľa mňa to až také sračky neboli, ale nebolo to bohviečo.
Včera s Nórmi to už také prirovnanie znesie. Nemohol som to celé pozerať. V druhej tretine v polovičke , to sme tuším ešte viedli , som prepol na iný kanál. Nemohol som . Videl som už len záver , asi 8 minút.
Ak budeme v tomto štýle hry , (nech si o Tatárových vyjadreniach k taktike myslí , kto chce , o chce), tak citujem z diskusií - " ostatní v skupine nás rozryjú , ako kukuričné pole na jar". Nechcem váľať vinu na niekoho konkrétneho, tu sú vinní všetci, ale zmenu štýlu hry , to chcelo a chce. A od toho tam tréneri sú. Mám veľké obavy so stretnutí , ktoré nás čakajú. Vraj aj motyka môže vystreliť,ale do prčíc, tá pravdepodobnosť , s týmto spôsobom hokeja, je preukrutánsky malá. Kopaním puku popri mantineloch sa ku gólom neprepracujeme.
  nikka  13.05.2015, 00:33,  #16080
  pico tak ten konec tvé úvahy je pravdivý a nejenom co se Slovenského hokeje týče. Tu poslední větu si klidně autorizuj. pak můžeš dát udělat hrnky s tvým nápisem například tady http://print24.com/cz/product/fotohrnky/
  pico  13.05.2015, 09:02,  #16081
  Horšie je , že to tak nevidia naši funkcionári. Tá papalášska "sebranka" válov neopustí.Keď je blbá nálada , ani hráči (aj tréneri) nevedia o čo a čo majú hrať.
riso  Tlač,  30.04.2015, 14:50,  #6494
Riso, velky prd zmenis v tejto bananovej republike !
http://sportky.topky.sk/c/136359/tak-toto-uz-rozcarovalo-aj-pohodaka-lintnera-je-to-absolutna-arogancia-a-pohrdanie
  pico  04.05.2015, 10:24,  #16074
  http://komentare.sme.sk/c/7782541/lintner-not-for-president.html?ref=njct
  pico  04.05.2015, 10:24,  #16075
  http://sport.sme.sk/c/7770302/hokejove-prostredie-nie-je-ciste-preto-sa-kluby-zlakli-lintnera-vravi-ciger.html
aiwa  Tlač,  20.04.2015, 12:58,  #6493
http://thumor.gulas.sme.sk/79311/matematika-sirokeho-cislo.html
  pico  07.05.2015, 10:48,  #16077
  už aj Komotríkova :-)
http://ekonomika.sme.sk/c/7791352/pred-futbalovym-prerabal-fico-aj-hokejovy-stadion-precitajte-si-ako-to-dopadlo.html?ref=njct
pico  Tlač,  17.04.2015, 09:40,  #6492
http://www.teraz.sk/sport/hokej-zomrel-legendarny-jaroslav-holi/130467-clanok.html

R.I.P.
riso  Tlač,  16.04.2015, 20:44,  #6491
http://aktualne.atlas.sk/spasitelia-slovenskeho-hokeja-lintner-predstavil-svoj-tim-aj-strategiu/sport/hokej/?utm_source=hp-atlas&utm_medium=box-spravodajstvo-asktualne&utm_campaign=hp

co myslite?
  pico  17.04.2015, 09:49,  #16070
  Slovenský hokej , teda jeho predstavitelia, kluboví funkcionári, funkcionári SZLH, sú , tak sa zdá, vcelku zaujímavá spoločnosť. Na predstavenie sa Citrónovej iniciatívy prišli AŽ 3 kluby. A to tam sedel aj Bondra a Šatan...
Keď už názory týchto harcovníkov nezaujímajú funkcionárov , tak ktouž by musel prísť ako spasiteľ slov. hokeja ? Skostnatenosť, vyprchanosť, alibizmus, oportunizmus , to sú hlavné charakteristiky funkcionárov, v neposlednom rade majiteľov klubov atď.. Stále dokola.

  admin  18.04.2015, 16:59,  #16071
  pico, presne tak ...

mala poznamka, vseobecna: Teraz po X rokoch od iniciativy, od peticie, od nasej medializacie som sa dozvedel, ze preco sa k nam nepridal nikto, ziaden hokejista nas nepodporil, jedine P. Stastny ...
Sedel som s nemenovanym clovekom, ktory pracuje v nasom hokeji pred tyzdnom a on mi to povedal: Realita je taka, ze Siroky daval prachy do nasho hokeja, velke prachy a Stastneho nikto z hokejistov nema rad, lebo vraj to nie je dobry clovek (to neviem potvrdit), vraj mu ide len o prachy, ked ide na nejaku akciu, tak si da preplatit aj kavu a toaletny papier ... Proste keby nebol Siroky vtedy, nas hokej by nemal peniaze, preto vsetci drzali hubu a len sa prizerali na nas ako "bojujeme" za nas hokej ...
Ked mi to pred tyzdnom dana osoba povedala, tak mi to vsetko doslo, proste je to tak, teda bolo to tak ... uz je to pase, uz je X rokov po tom, ale som rad, ze som sa dozvedel pravdu, preco nas vsetci ignorovali a diali sa veci ake sa diali ... koniec poznamky.
  aiwa  20.04.2015, 12:59,  #16072
  Marek, velmi zaujimave
vdaka ze si sa s nami o to podelil
  riso  24.04.2015, 08:13,  #16073
  tu je to aj potvrdene, Lintner a jeho vyjadrenie o Sirokom: http://sportky.topky.sk/c/136142/richard-lintner-prehovoril-o-sirokeho-poste-v-hokeji-ako-vnima-jeho-sefovanie
proste daval tam prachy, vsetci drzali huby a nikto sa nepripojil k tejto iniciative
  26fan  23.07.2015, 06:30,  #16104
  Marek, tak nakoniec bude NEMENOVANY clovek vypravat o P. Stastnom ako o zlom cloveku ? Bol som na tej takzvanej demonstracii pred Slovanom...bolo tam cca 25-30 ludi. ten nemenovany sa mohol ukazat v Bratislave na proteste. zial...len keci ....
riso  Tlač,  12.04.2015, 17:26,  #6490
https://youtu.be/wmfhZr6ySFc
riso  Tlač,  11.04.2015, 19:56,  #6489
http://www.sme.sk/c/7745410/fico-siroky-smeru-nikdy-nic-neprispel.html
jasne pan Fico a ja som Jezis Kristus !
uz prestante z nas ludi robit KOKOTOV pan premier !
  pico  13.04.2015, 11:47,  #16069
  Máš môj obdiv, že si to prečítal, (sledoval na RTVS). Ja akosi už na to nemám nervy. Začne so mnou cukať, ovládne ma akási čudná zmes smiechu a amoku. Nedá sa. X krát sa tu preberal zimák v BA. A vraj sa poriadne ani nepoznaJú.... to už nie je silná káva, ale zmes najagresívnejších kyselín.
A ubezpečujem Ťa , že ko....v z nás robiť neprestane(ú) . Je už len otázka , dokedy si to nechá robiť väčšina obyvateľov tejto džamahírije. Môj tip nie je povzbudivý. Ešte dlho .
  nikka  12.05.2015, 22:26,  #16078
  tak to jo hoši to u nás je to také zábava.....jeden vochlasta......a všechno je zamlžené....
aiwa  Tlač,  08.04.2015, 08:20,  #6488
http://sportky.topky.sk/c/135680/stumpel-bondra-ci-lintner-chcu-vymenit-hokejoveho-sefa-toto-je-odkaz-satana-fanusikom
pico  Tlač,  02.04.2015, 09:51,  #6487
"Po sezóne bude kongres SZĽH a váš bývalý spoluhráč z reprezentácie Richard Lintner hovoril o potrebe poupratovať v slovenskom hokeji. Zapojíte sa do tohto procesu?

„Som na to pripravený. Chcel by som pomôcť svojimi skúsenosťami, radami, aby slovenský hokej nabral správny smer a prinášal fanúšikom viac radosti.“

Asi naozaj neičo ti traja chystajú. Len neviem , akú cestu zvolia , lebo súčasné vedenie hokeja je schopnostne vyhoreté , ale ambíciami zostať pri válove, vyniká. Na kongrese môžu byť starí funkcionárski harcovníci tak pripravení , že si možno ani nepípnu.


Čítajte viac: http://sport.sme.sk/c/7730598/bondra-pre-sme-som-pripraveny-upratovat-v-slovenskom-hokeji.html#ixzz3W8UJcOFO
  riso  03.04.2015, 08:40,  #16068
  http://aktualne.atlas.sk/nemecek-chce-pokracovat-ako-sef-slovenskeho-hokeja/sport/hokej/?utm_source=sport03&utm_medium=atlas&utm_campaign=hp
ked ho zvolia, nic sa nezmeni tam hore v tom hnoji, uvidime
Lintner mozno bude kandidovat
riso  Tlač,  27.03.2015, 08:21,  #6486
http://www.cas.sk/clanok/270361/sirokeho-sukromny-raj-na-bahamach-upravy-pozemkov-ho-stali-4-5-mil.html
  pico  27.03.2015, 09:10,  #16063
  Možno to stavia pre tých 15%ných subdodávatľov pri výstavbe diaľnic . aby sa z toho trochu spamätali.... Alebo pre hokejistov Slovana. ...:-) Určite nie pre seba...:-)
  pico  27.03.2015, 09:15,  #16064
  ... a ešte , aby to bolo zaujímavejšie...http://ekonomika.sme.sk/c/7720605/transparency-international-odkryla-vlastnikov-vahostavu.html
  riso  27.03.2015, 15:24,  #16065
  http://ekonomika.sme.sk/c/7720605/kostaricania-aj-schranky-z-cypru-odkryli-papierovych-vlastnikov-vahostavu.html
  aiwa  27.03.2015, 17:04,  #16066
  Čistý humus http://m.aktuality.sk/clanok/273057/fico-dava-ruky-prec-od-vahostavu-ukazuje-na-exministra-figela/
pico  Tlač,  26.03.2015, 12:08,  #6485
je tu moc ticho...
http://www.tyzden.sk/casopis/2015/13/ano-chceme-zmenit-nas-hokej.html
  riso  27.03.2015, 08:21,  #16062
  Administrátor niečo chystá, konkrétnu podporu, som zvedavý čo to bude
  pico  01.04.2015, 09:37,  #16067
  https://dennikn.sk/87583/zlati-hokejisti-chcu-zmenu-chystaju-kandidata-na-prezidenta-szlh/?ref=tit
aiwa  Tlač,  10.02.2015, 06:55,  #6484
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7637087/hokejove-stvrtfinale-ms-2019-ma-steel-arena-iste.html
su stastny ze budu mat stvrtfinale LOOOOOL
pekny debilizmus, ked tam nebude ani semifinale a ani zasa Slovaci ani jeden zapas ako minuly rok
  nikka  26.02.2015, 00:02,  #16061
  jak je tohle možné... ?!?
riso  Tlač,  30.01.2015, 14:47,  #6483
http://x.sportky.topky.sk/cl/38/133737/hokejova-kauza-v-cesku-nabera-na-obratkach-napatie-medzi-rodicmi-mladikov-a-vedenim-sa-stupnuje
aiwa  Tlač,  29.01.2015, 19:03,  #6482
http://www.takurcitee.sk/sk/042013/clanky/1767/hlada-sa-vinnik-kto-moze-za-to-ze-slovensko-nebude-hrat-na-svetovom-pohari-2016.htm
smutne ale pravdive
riso  Tlač,  21.01.2015, 10:27,  #6481
Logický následok
http://msport.aktuality.sk/c/181621/svetovy-pohar-turnaj-bez-slovenska-moznostou-len-vyber-europy/
  nikka  17.02.2015, 22:14,  #16060
  to vůbec tedy není hezké.... trochu jinak.... no nechápu to
admin  Tlač,  14.01.2015, 00:09,  #6480
Zdravim priatelia.
Rozhodol som sa, že nekončím.
Je tu mrtvo, ale chcem konečne niečo konkrétne spraviť a preto zorganizujem zbierku pre jednu hokejovú akadémiu.
O všetkom Vás budem informovať, pripravujem údaje - všetko bude transparentné a danej organizácii pôjde každé Euro, každý cent, ktorý zozbieram.
s pozdravom
Marek Duľa, Ing.
  Norik91  14.01.2015, 14:33,  #16056
  práve včera som po dlhšom čase rozklikol túto stránku, že si prečítam názory na MS2019 a tu čítam, že konči... čo bolo včera, nie je dnes...
  admin  14.01.2015, 22:01,  #16057
  zmena je zivot ... a popravde uz ma to nebavilo, kecat dokola, riesit tu jedneho cloveka v kuse, ktory ide od zaciatku iniciativy proti nam a vysmieva sa z nas, tak spravim nieco konkretne.
  26fan  15.01.2015, 05:33,  #16058
  som za. dufam ze nieco dobreho vyparatime....moj nazor poznate
  riso  21.01.2015, 10:28,  #16059
  Super Admin, rád prispejem na dobrú vec
aiwa  Tlač,  21.11.2014, 17:52,  #6479
http://sport.aktuality.sk/c/178172/michal-handzus-uz-nekonkurujeme-elite/
realita hokeja u nas, skoda ze tato stranka skonci ale v podstate tu bol uz len onanista
a admin napise ze koniec a ozvu sa mu len traja ludia, ostatni na to seru takze je to mrtva vec
admin  Tlač,  21.09.2014, 13:22,  #6478
31.1.2015 tato domena expiruje a konci.

Vsetkym Vam dakujem ze ste tu boli, ze sme nieco dokazali, teda poukazali na problemy v nasom hokeji.
vysledok je v podstate nulovy, co ine sme mohli cakat... Siroky je "prec", nastupila jeho prava ruka do vedenia, absolutne nic sa nezmenilo, uroven nasej ligy upadla, X klubov len preziva, to je Slovensko.
tesilo ma pani a damy.

s pozdravom
Marek Duľa, Ing.
zakladateľ

ak ma niekto chut byt somnou v kontakte:
marek.dula@gmail.com
skype: dulius
  26fan  23.09.2014, 06:01,  #16049
  Je mi to naozaj luto, myslel som si alebo stale som dufal ze aspon malu zbierku na nieco alebo podobne by sa mohlo docinit.....na nestastie sa to nedalo ( Riso) alebo podobne.....som hrdy na to co sa dokazalo aspon teda v tom case a je mi luto ze som tyzden pred " Hribom" odcestoval sem. Vdaka Marek a budeme dufam v kontakte.
  admin  23.09.2014, 07:47,  #16050
  Fero, aj ja dakujem. Kontakt mame, verim, ze sa stretneme este.

http://sportky.topky.sk/c/129609/slovenske-kluby-sa-chcu-vykaslat-na-mladez-zabudnite-na-goteborg-nic-z-toho-nemame
  aiwa  24.09.2014, 17:13,  #16051
  Marek, drz sa
  riso  24.09.2014, 20:13,  #16052
  6 a 1/2 roka to tu zilo, vdaka Marek a spoluzakladatelia, dobry projekt to bol a hlavne ojedinely, neamatam sa na niec podobne v ere Slovenska, naozaj si dokazal vela, spojil si ludi
tento clanok na zaciatku bol super http://www.sme.sk/c/3879084/spojil-ludi-pre-hokej-na-webe.html
  pico  25.09.2014, 08:07,  #16053
  Aj mňa tešilo, a ďakujem. Bolo to tu fajn.
Marek, držím palce a veľa šťastia.
  aiwa  25.09.2014, 22:21,  #16054
  riso, urcite ziaden projekt taky ako tato iniciativa tu nebol
takze respekt vsetkym, co sa zapojili a hlavne iniciatorom !
aiwa  Tlač,  14.09.2014, 19:47,  #6477
M. Hlinka sa sam zabil
  26fan  16.09.2014, 02:38,  #16045
  a aj Kovacik a Dr Luptak......naozaj smutny tyzden pre nas hokej.
  admin  21.09.2014, 13:27,  #16048
  r.i.p.
pico  Tlač,  03.09.2014, 11:55,  #6476
http://www.pluska.sk/sport/hokej/do-europskeho-hokeja-prichadzaju-zmeny-pravidiel-podla-zamoria.html
  26fan  12.09.2014, 07:30,  #16040
  zaujimavy nazor Jozka Stumpela.....bude to sranda ale snad to zblizi hokej aby kazdy hral tak isto.
pico  Tlač,  03.09.2014, 11:29,  #6475
http://sport.aktuality.sk/c/173701/realita-slovenskej-extraligy-niekde-len-vdaka-samovrahom/?utm_source=aktuality.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-sport-hp&utm_campaign=cross
  26fan  12.09.2014, 07:35,  #16041
  Len a Len o peniazoch.......ale ak ludia zacnu chodit na hokej a navstevy budu vacsie.....mohlo by to pomoct. Tych 1000 ludi nemozu uzivit klub. Preto sa stavkuje a gambluje.
  admin  12.09.2014, 22:57,  #16042
  fery, ked Slovan siel do KHL , tak je jasne, ze musel ist ako majster danej ligy, finale bolo predane, to boli take trapne 7 zapasy, vsetko dohodnute. Vtedy sa strasne vela ludom v KE hokej znechutil, lebo to videli na vlastne oci, ako to Kosice zapredali Slovanu, aj ja ... a potom sa cuduju, ze im do 8500 areny pride 2900 ludi na hokej
  26fan  13.09.2014, 08:17,  #16043
  Viem to Marek, ale co mali vlastne robit ? Cakat na " nasich" dobrych divakov ? Chapeme sa ....???? Jedine ako sa dostat vobec niekde....je mat peniaze na hracov a platit pravidelne.......nedivim sa ze je to tak. Ale na druhej strane toho vsetkeho........treba podporit NAS talent aby neisiel do zahranicia. Slovensko ma na viac ...a do smrti tomu budem verit aj ked na nestastie tam uz nepatrim a nemam na to......nehnevam sa . Ked sa pozeram dookola tu ...niekedy je mi naozaj na blvanie !!!!!!
  admin  13.09.2014, 15:21,  #16044
  Slovensko na viac nema chlape, jeden z najskorumpovanejsich statov na svete, to je realita ... ti hore si rozdavaju miliony, peniaze su, len idu uplne inam ako maju a nikto s tym nic nespravi, to je Slovensko priatelu ... bohuzial. Talent do zahranicia pojde, pretoze dostane X nasobne viac, lepsie podmienky, vsetko lepsie, len debil by to nebral a ostal v tomto debilistane v nasej smiesnej lige, ked ma moznost ist hrat inde a za inych podmienok. Samozrejme stari harcovnici, 30nici uz si zahraju za svoje rodne mesta, preco nie.
  26fan  17.09.2014, 21:00,  #16046
  Suhlas, ale nezabudaj ze aj v NHL sa stavkuje ...vratane hracov. dokonca Gretzky bol obvineny aj s manzelkou...., Jarr, lemieux a vela dalsich....ono je to vsade tusim rovnake. Kazda krajina ma svoje virusi.....tu napriklad kriminalita a mladez ( kazdy ma tie iste videa, tie iste filmy ale tu sa striela najviac) u nas zas nedovera a kritika aj uspechov....podozieranie a pod. uvidime.....ale bol by som rad keby sme dostali spat nase Slovenske uzemie na Ukraine !!!
  admin  21.09.2014, 13:18,  #16047
  stavkuje sa vsade, ale to nema nic spolocne s tym, ze sme skorumpovana zumpa
zapadnu Ukrajinu chces dat Slovakom? k comu by to bolo? este viac chudoby by to prinieslo na Slovensko, nic ine, len chudobu
jedine, ze by si tu zapadnu Ukrajinu pripojil niekde k Bratislave, keby si bol taky kuzelnik
  nikka  03.11.2014, 12:59,  #16055
  celkem všechno to teď jede do ..... někam kde to není moc pěkné..
johan14  Tlač,  01.09.2014, 17:19,  #6474
riso

riso, kde si? cakas a nezmozes sa na jednoduchu odpoved ???

VIEM NENAPISES ANI PRD!!! LEN ZASA NEJAKU KOKOTINU NAPISES

ODPOVEDZ TY MAGOR, UZ KONECNE NAPIS CO JE TAM KOKOTINA

čo som napísal ako odpoveď.

johan

  riso  01.09.2014, 20:21,  #16035
  daj sa už konečne liečiť
  johan14  02.09.2014, 07:17,  #16036
  riso

nezmozes sa na jednoduchu odpoved ???

VIEM NENAPISES ANI PRD!!! LEN ZASA NEJAKU KOKOTINU NAPISES ODPOVEDZ TY MAGOR.

s pozdravom johan

ps. toto je vzor jednania priaznivca Spojme sa PROTI Slovenskému hokeju.
  aiwa  05.09.2014, 11:44,  #16037
  Johan a co si ty?
No si vzor ritoleza Sirokemu, vzor ludi, pre ktorych je slovensky sport a aj slovensko v srackach akych je a nic sa neriesi lebo tam hore su ludia ako ty
  johan14  06.09.2014, 00:23,  #16038
  aiwa
ja som fanušik HC Slovan Bratislava a takisto fanúšik Reprezentácie Slovenska .

a Ty si kto komu fandíš ???

si Košičan, si Trečan, si Skalčan........S
  aiwa  06.09.2014, 18:20,  #16039
  ja fandim Barcelone
a inak fandim tejto iniciative, kym ty na nu a jej zakladatelov len kudas hnoj uz roky
proste si humus ale Siroky a jeho kamosi maju z ludi ako ty urcite radost
riso  Tlač,  25.08.2014, 22:25,  #6473
johan, kde si? cakas a nezmozes sa na jednoduchu odpoved ???

ESTE RAZ:

cital si peticiu? http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ??? asi nie
NAPIS MI CO KONKRETNE JE V NEJ NESMYSEL ty magor
VIEM NENAPISES ANI PRD!!! LEN ZASA NEJAKU KOKOTINU NAPISES

ODPOVEDZ TY MAGOR, UZ KONECNE NAPIS CO JE TAM KOKOTINA

  riso  25.08.2014, 22:25,  #16030
  ukaz ze si chlap a nie chuj a odpovedz
  johan14  26.08.2014, 13:06,  #16031
  riso

predsa veď NEZMYSEL je hneď samotný úvod Petície Spojme sa PROTI Slovenskému hokeju .

Citujem :
Petícia za odstúpenie výkonného výboru a prezidenta SZĽH
My, dolupodpísaní fanúšikovia slovenského hokeja a široká športová verejnosť, vyjadrujeme nespokojnosť s prácou Slovenského zväzu ľadového hokeja a požadujeme okamžité odstúpenie všetkých členov výkonného výboru SZĽH: prezidenta Juraja Širokého, viceprezidenta Jána Filca, členov výkonného výboru - Vlastimila Chvojku, Dáriusa Rusnáka, źubomíra Veme, Igora Nemečka, Antona Danka a Róberta Mráza.

Požadujeme zvolanie mimoriadneho kongresu SZĽH, ktorý sa bude zaoberať príčinami klesajúcej úrovne slovenského hokeja. Na tomto kongrese žiadame , aby mali možnosť vystúpiť zástupcovia tejto petície , ako aj širšia odborná verejnosť z radov fanúšikov , bývalých hráčov a novinárov, nie len členovia vedenia a štruktúr SZĽH - hokej je šport nás všetkých , nie len úzkej skupiny žudí vo vedení SZĽH.

Vyzývame Juraja Širokého, aby v záujme zmiernenia napätia v slovenskom hokeji už viac nekandidoval na žiadnu funkciu v Slovenskom zväze žadového hokeja.


Tak VY fanúšikovia ste vyzývali prezidenta Juraja Širokého, viceprezidenta Jána Filca, členov výkonného výboru - Vlastimila Chvojku, Dáriusa Rusnáka, źubomíra Veme, Igora Nemečka, Antona Danka a Róberta Mráza.

Vieš vyzývať možeš , veď je demokracia - ale čo skutek utek.
Keď sa za Vás NIKTO NEPOSTAVIL - NEPODPORIL tak preto to nazývam NEZMYSEL

Keby mala tato Vaša petícia ZMYSEL tak by ju aj NIEKTO Relevantný , kto má čo do toho hovoriť PODPORIL a viedol by súboj s menovanými osobami- Niekto , kto je nespokojní podobne ako účastníci petície SPOJME sa PROTI Slovenskému hokeju.

Ešte 103x NIKTO Vás NEPODPORIL.
  Norik91  26.08.2014, 18:31,  #16032
  dokonca aj Bondra (to je ten strelec Zlatého gólu) je proti slovenskému hokeju. Toto povedal ohľadom extraligy: „Stagnuje, z roka na rok je to s ňou horšie. Nefunguje na zdravých základoch. Čakám jej kolaps. Možno mal prísť už dávno, aby sa hokej na Slovensku začal robiť na zdravom základe.“

Čítajte viac: http://sport.sme.sk/c/7352676/bondra-sa-oblial-vedrom-kolaps-by-slovensky-hokej-skor-ozdravil.html#ixzz3BW571whb
  riso  27.08.2014, 20:32,  #16033
  johan: nesklamal si, dalsi z Tvojej hlavy
Norik, Bondra? neklam, ved nikto nesuhlasi s touto iniciativou, absolutne nikto, vsetci hovoria ze je to blud ako johan
  johan14  27.08.2014, 21:49,  #16034
  Norik91
riso

ale ved Peter Bondra nepovedal žiadnu Novinku.
Extraliga má takú úroveň na koľko majú Súkromn= hokejové kluby PENIAZE.
Nič iné v btom nie je !!!
Keď dokážu zaplatiť mladých dorastencov, mladých juniorov, hráčov v stednom veku a udržia si ich doma - nebudú musieť sem tahat tretotriednych hráčov z čiech , tak aj Extraliga bude mať vacsiu kvalitu.
Je to len o tom , že každý , kto to trochu ovláda tak ide za lepšími peniazmi aj do danska, rakuska, rumunska, chorvatska, škotska, anglicka , francuzska...
Takisto ako murari, čašnici , IT čkari, lekari, lekari, seszričky...

Nič nebráni Petrovi Bondrovi aby sa podielal na zvýšení úrovne našej Extraligy , rečami tomu nepomože , len skutky tomu pomôžu.

Vašu iniciatívu Spojme sa PROTI Slovenskemu hokeju skutočne NIKTO nepodporil !!!
aiwa  Tlač,  24.08.2014, 11:31,  #6472
Marek, pozri aj Igor Liba a jeho akademia na vychode dostanu pekne peniaze http://sport.aktuality.sk/c/173176/slovenske-hviezdy-vitazne-aj-do-tretice-225-tisic-dolarov-pojde-na-mladez/
johan14  Tlač,  23.08.2014, 01:15,  #6471




Pico

chceš

chceš

chceš

tak daj návrh ako by to malo byť podľa Teba , keď chceš,chceš,chceš !!!


Pjohan14 17.08.2014, 12:55, #16012
pico

čo chceš týmto linkom naznačiť ???

nechceš dobrý hokej ???

nechceš výbornú hokejovú atmosféru ???

nechceš vypredaný hokejový štadion v Bratislave ???

nechceš sa pozerať na vinikajúcich ruských, českých,švédskych,fínskych, kanadskýck,USA, a hlavne SLOVENSKYCH hokejistov ???

čo ste to za ludia ??? ::::
pico 20.08.2014, 15:52, #16020


- linkom nič nenaznačujem , link ponúkam na prečítanie , zamyslenie, podnet k diskusii

- chcem

- chcem

-chcem

- aj to chcem, ale tu už sa trochu otvára nožík vo vačku...

- chcem, a chcel by som , aby to nebolo len na bratislavskom zimáku , ale všade na Slovensku

- otázke nerozumiem...
  riso  23.08.2014, 20:17,  #16028
  riso 21.08.2014, 18:24, #16026
johan ty si nezmysel sam o sebe
cital si peticiu? http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ??? asi nie
NAPIS MI CO KONKRETNE JE V NEJ NESMYSEL ty magor
VIEM NENAPISES ANI PRD!!! LEN ZASA NEJAKU KOKOTINU NAPISES

ODPOVEDZ TY MAGOR, UZ KONECNE NAPIS CO JE TAM KOKOTINA
  riso  23.08.2014, 20:18,  #16029
  nezmozes sa na nic ine len kopirovat tie bludy
TY NEMAS VLASTNY NAZOR ???? TY NAOZAJ NEVIES ODPOVEDAT NA MOJU OTAZKU UPLNE JEDNODUCHU ????
riso  Tlač,  21.08.2014, 18:23,  #6470
http://poprad.korzar.sme.sk/c/7344507/peter-stastny-palko-nas-zhora-sledoval.html
26fan  Tlač,  18.08.2014, 23:25,  #6469
http://sport.sme.sk/c/7339511/stastny-satan-s-charom-si-zahraju-spolu-v-time.html
  26fan  18.08.2014, 23:26,  #16017
  toto bude parada !!!!! budu to aj niekde vysielat ?
  pico  20.08.2014, 16:17,  #16021
  Nenašiel som nič, kde by to malo bežať. Lístky sú už vraj vypredané, ale to len per huba.

Zaujímavá diskusia k článku.

A zaujímavý názor od Johana v predchádzajúcom príspevku 19.08.2014, 21:00, #16019:

"A ešte niečo z dnešného dňa. Keby si videl vystupovať v TV Petra Šťastného - tak to ako kaby si sa vrátil do rokov pred 2006.
Milučký, dobroprajný, ústretový, chváliaci - snažiaci sa niečo osožné urobiť pre hokej na Slovensku.
Tak ako sme ho poznali do roku 2006.
Je obrovská škoda tých premrhaných 7 rokov jeho nezmyselného boja proti veterným mlynom."

Ja si nemyslím , že ich P.Š. premrhal, a už vôbec nie , že bojoval s veternými mlynmi. Veľa ľuďom otvoril oči, veľa ľuďom stúpil na otlak.
Len tak uvažujem , ako mal vlastne inak pomáhať , keď ho vykopli zo slovenského hokeja ako prašivého psa. Že sa nepoklonil nezasalutoval pred Sirokého tlakom? Že vytrval so svojim názorom , a skutočnosť nie je veľmi ďaleko od toho , ako to viackrát hovoril pred 7-6-5... rokmi ?


Možno aj Široký vybaví zariadi zápas legiend , tých , ktorí mu zobali z ruky. Bolo a je ich dosť.


  aiwa  20.08.2014, 19:22,  #16024
  pico
pisat johanovi nieco je ako boj s veternymi mlynmi
on je poskok Sirokeho, vsimni si, ze v kuse ho obranuje, ani jedno zle slovo proti nemu nema
  johan14  20.08.2014, 19:53,  #16025
  aiwa

ja neobhajujem Širokeho, len poukazujem na Vami prezentované NEZMYSLY.

No a PICO , tak daj , ktoré legendy mu zobali z ruky - veď ich bolo podla Teba dosť
  riso  21.08.2014, 18:24,  #16026
  johan ty si nezmysel sam o sebe
cital si peticiu? http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ??? asi nie
NAPIS MI CO KONKRETNE JE V NEJ NESMYSEL ty magor
VIEM NENAPISES ANI PRD!!! LEN ZASA NEJAKU KOKOTINU NAPISES
  aiwa  21.08.2014, 19:44,  #16027
  riso
uplne si to vystihol
ten debilek len v kuse dokola pise to svoje, uz X rokov
zasa na druhej strane ak by on nebol uz by tu nikto nepisal
aiwa  Tlač,  14.08.2014, 18:15,  #6468
http://spisskanovaves.korzar.sme.sk/c/7333602/vahostav-nestihol-ani-dalsi-termin-dialnice-pri-levoci.html
a Siroky sa len usmieva a zaraba milioniky
kokot
  26fan  15.08.2014, 06:23,  #16009
  bolo by dobre vidiet detaily v zmluve a pod. Tazko takto nejaku firmu sudit. A to nemam Sirokeho nejako v laske . Aiwa...kolko mas rokov a co je tvoje zamestnanie ?
  johan14  17.08.2014, 12:38,  #16011
  26 fan

ale aiwa od Teba nechcel , aby si sa nad tým zamyslel , on chcel od Teba , aby si hned odsúdil údajneho sonzora Smeru.

citujem aiwa :

Siroky sa len usmieva a zaraba milioniky kokot
  aiwa  18.08.2014, 11:22,  #16013
  29 rokov, SAP specialista BA/Brno
26fan- ten usek dialnice uz mal byt postaveny
keby to stavala nejaka firma, co stavala napriklad dialnicu v Chorvatrsku, tak dialnica by uz bola postavena az do Uzhorodu davno, v realite pri tempe SVK firiem do Uzhorodu dialnica bude odhadom v 2045 roku
  aiwa  18.08.2014, 16:54,  #16014
  Johan ty sa tu prezentujes ako keby ai bol nejaky PR manazer toho chuja Sirokeho
V kuse ho obranujes
A pchas sa mu do zadku
  26fan  18.08.2014, 18:18,  #16015
  aiwa. verim ze je to komplikovane. Inac Chorvatov mam rad, mam tam aj vzdialenu rodinu este z ery pred Ceskoslovenskom. Vedia predat co maju a velmi dobre. SAP je dobry system v logistike .
  johan14  18.08.2014, 20:23,  #16016
  aiwa

ja som ročník 1963, robím v nemeckej firme, som fanúšik HC Slovan Bratislava a Slovenskej hokejovej reprezentácie.
Hokej hrávam na amaterskej úrovni.
Niečo si z hokejovej histirie pametam.
Nie som žiadny obhajca alebo PR manažer Sirokeho.
Ale 26fan si myslím , že mi môže potvrdiť môj realny- hovorí sa tomu triezvy NAZOR , na náš Slovenský hokej.
Vieš , ked sa porozprávaš s niekym realne z očí do očí - je to úplne niečo iné , ako vypisovať na nejakom fore - SPOJME Nsa PROTI Slovenskermu hokeju.

A fakt aiwa ver tomu, že je to komplikované.
či sa už jedná o dialniced, hokejové štadiony, sponzorstvo , fanúšikovstvo- prajnosť-neprajnosť.
  26fan  18.08.2014, 23:28,  #16018
  Johan, ano nieco sa potvrdit da . Len sme sa dohodli ze sa to trochu zmeni ....bez dramy, kopirovania a pod.
  johan14  19.08.2014, 21:00,  #16019
  26fan

dobre , znovu sa má zmeniť len ten jeden oponent , ostatní si môžu neustále mlieť to svoje NENAVISŤ, NEPRAJNOSŤ, NEUCTU a Urážať.

Takto si predstavujete DEMOKRACIU ???

veď si len znovu prečítaj - musím to kopírovať :
aiwa 18.08.2014, 16:54 | #16014
Johan ty sa tu prezentujes ako keby ai bol nejaky PR manazer toho chuja Sirokeho
V kuse ho obranujes
A pchas sa mu do zadku

citujem aiwa :

Siroky sa len usmieva a zaraba milioniky kokot

Čo takto usmerniť aj tých Vašich z tejto iniciatívy SPOJME sa PROTI Slovenskému hokeju.

A ešte niečo z dnešného dňa. Keby si videl vystupovať v TV Petra Šťastného - tak to ako kaby si sa vrátil do rokov pred 2006.
Milučký, dobroprajný, ústretový, chváliaci - snažiaci sa niečo osožné urobiť pre hokej na Slovensku.
Tak ako sme ho poznali do roku 2006.
Je obrovská škoda tých premrhaných 7 rokov jeho nezmyselného boja proti veterným mlynom.

Ta dráma , kopírovanie je len REAKCIA na podnet od NEPRAJNIKOV Slovenskeho hokeja.
Ved to valstne vidíš akí ludia sem chodia , s akými úmyslami , akými príspevkami , akými reakciami na výzvy , ako sa zachovali pri vašich akciach - keď bolo treba potiahnúť tak vždy ako myši zaliezli do tých svojich Internetových dier-či už sa to jednalo o podopru vašich mítingov , vašich diskusných vystúpení v TV , tvojich návrhov na podopru nejakého cieľa.....


  pico  20.08.2014, 16:50,  #16022
  Prepáč Johan,
ale naozaj sa prezentuješ , ako dosť jednostranne zaujatý obhajca bývalého prezidenta slovenského hokeja.
Kde sa P.Š. pomýlil , keď už dávnejšie povedal, že jeho prezidentovanie je len výťah ku kšeftu s bratislavským hokejom ?
Nenaplnila sa tá prognóza do bodky?
Áno v Bratislave sa hrá KHL, a hrá sa aj dobrý hokej. Má Slovan nejakú farmu? Rastú nám v Prešporku alebo v okolí nejaké nádeje ? Zatiaľ profituje hotel . S klubom to také ružové nie je , ale to sa poddá, Rusi potrebujú európske teamy v tejto lige , ide o veľký kšeft.
KHL je ruská liga, s ruskými mecenášmi , sponzormi. Že je kvalitnejšia , ako veľa európskych líg , je úplne pochopiteľné. Nech si o Rusoch , z vlastných skúseností, myslím čokoľvek, jedno viem , že hokej hrať vedia , a hrajú ho dobre. Jednoducho mi KHL nevonia , a to som na dvoch zápasoch bol.
Oveľa radšej by som prijal projekt európskej ligy s európskymi sponzormi , mecenášmi a pod. Niečo sa už rysovalo , a zas to zostalo len v takej nemastnej neslanej forme.

A ešte niečo , o zaliezaní do dier , podpore mítingov , toho asi veľa nevieš. Ale je to Tvoj názor, ja Ti ho neberiem. A o podpore nejakého cieľa napíšem len jedno. Možno trochu ostrejšie Tebe, lebo 26fan - ovi som to už vysvetľoval. Keď kúpim desiatim chalanom , ktorí pobehujú popred naše domy hokejky , a urobím to len raz , tak po pár dňoch budú hrať so špáratkami. To je charita a nie pomoc slov. hokeju. To nie je systém. A tom systéme sa tu vlastne bavíme už pár rokov. Nevytvoril sa . Podnety boli zmetené zo stola a za bývalého vedenia sa nik taký systém ani neunúval navrhnúť a prepracovať. Terajšie vedenie úspešne pokračuje v započatej nečinnosti. KHL je perfektná páska na oči. Veď sa hrá dobrý hokej a tribúny hučia... Ale len v BA, slovenský mládežnícky hokej , pri sebalepšej snahe niektorých jednotlivcov sa potáca na hrane vypadnutia do nižšej kategórie, ... opakovane. V práci s mladými nás predbiehajú , dobiehajú Slovinci , pomaly aj Maďari, Rakúšania , a Ďaľší . Ako to , že tam to ide a tu nie ? Takú tradíciu , akú máme my, nám všetci závidia, a hovno hovno zlatá rybka.
Do frasa , kto je tu neprajník slovenského hokeja?Ten ktorý túto realitu vidí , a bolí ho to , a chce zmenu , posun, návrat práve k tým tradíciám, alebo ten , ktorý nazve veci komplikovanými a neriešiteľnými, a pritom kritiku nazve neprajníctvom, názor nekorešpondujúci s jeho - nenávisťou... ?
  johan14  20.08.2014, 19:12,  #16023
  pico

ešte raz pre Teba- nie som žiadny obhajca Sirokého ani jeho kolegov zo SZLH.
Jednoducho sa nato pozeram realnymi očami.
Keď niekto chce pomáhať , tak pomáha.
Keď niekto chce len kritizovať a nič nerobiť tak len kritizuje.
To je obraz Petra Štastneho po roku 2006. Takisto ako Zdeno Cíger nie je predurčený len na trénovanie Slovana Bratislava ( ked dostal vela príležitosti ako hráč aj ako trener a on sa za to krásne odmenil titulmi ako hráč aj tréner- za čo si ho všetci vážia aj mu Ďakujú ) Ale to neznamená , že Zdenovi je velmi ublížene keď nie je trener v Slovane. Ponukali mu možnosť trenovať v Trenčine, Martine ale to odmietol. Momentálne pomáha slovenskému z nižšej úrovne - čo je o to viac cenené !
A sme pri Petrovi Štastnom- takisto mu nie je predurčené vieť Slovenský hokej len z najvyššej pozície- keď si nevie získať priazen svojím počínaním ( všetka česť jeho hokejovej činnosti ako aj na poste GM Slevenskej reprezentácie )
Takisto môže pomahať slovenskému hokeju aj z innej pozície .
Lenže on premrhal po skončení jeho zmluvy GM doslova 7 rokov nezmyselným správaním , bojom proti slovenskemu hokeju, každoročným pripomenutím sa pred MS - vytváraním zlej atmosfery okolo reprezentácie , zosmiešnením sa vypisovaním jedovatých listov IIHF Renemu Faselovi, bojoval neustale proti kandidaturam či už Širokeho, Nemečka do funkcii v IIHF , samozrejme nikto ho nebral na vedomie - všetci sa čudovali kde sa v nom berie tolko nevraživosti , nenávisti.
On sam si dal zvesiť dres zo štadiona v Bratislave.
Obrovskou jeho osobnou hanbou bol boj v Europskom parlamente proti usporiadaniu MS v Bielorusku , ktoré boli nakoniec pekné a divácky najúspešnejšie.

Preto som uviedol jeho počínanie v tomto týždni ako niečo NOVE , ktoré by možno bola nádej pre další vývoj jeho počínania. Aj takto sa dá pomáhať, a takto sa dá získavať podpora svojej osoby pre prospech SLOVENSKEHO HOKEJA.
Podporiť školu Demitru v Dubnici, Libovu akademiu , Cígerovu CHARITU , a takto získavať podporu aj ostatných funcionárov- keď bude úspešný , tak ho budú nasledovať ďalší, povedia si veď ten Peter to chce ozaj dobre.
Je to také laicke pomenovanie vývoja - ale toto mu podla mna môže pomocť a nie to neustále bojovanie PROTI Širokemu , proti Nemečkovi, proti štadionu v Bratislave , proti Bielorusku...

Vieš a tie neustále fantázie , ako by ste radšej videli spoločnu ligu s čechmi, europsku ligu - ked češi to nechcú, europa nie je schopná zorganizovať taku pravidelnú ligu.
Tak teraz čo ked ju rusi boli schopní zorganizovať , tak sa mame prepadnúť od hanby , že tam hrá Slovan ??? Podla teba zatial z toho profituje iba HOTEL ??? To ako vieš , ako može z toho profitovať hotel - ked je tam tato liga pomaly každy druhy tyžden - ako ???
pico  Tlač,  11.08.2014, 15:49,  #6467
http://komentare.sme.sk/c/7326653/na-podporu-sportu.html
  26fan  15.08.2014, 06:07,  #16008
  dobry clanok...ale neviem o tom realnom kapitalizme......ten predsa neexistuje...tu v USA sa skladaju danovni poplatnici na stadiony kazdeho sportu...ze Putinov rezim.....neviem preco tolko nenavisti proti Rusku...a to som emigrant od 80 roku .....a pocuvam o potrebnych vojnach 34 rokov :)
  johan14  17.08.2014, 12:55,  #16012
  pico

čo chceš týmto linkom naznačiť ???

nechceš dobrý hokej ???

nechceš výbornú hokejovú atmosféru ???

nechceš vypredaný hokejový štadion v Bratislave ???

nechceš sa pozerať na vinikajúcich ruských, českých,švédskych,fínskych, kanadskýck,USA, a hlavne SLOVENSKYCH hokejistov ???

čo ste to za ludia ??? ::::
  pico  20.08.2014, 15:52,  #16020
 

- linkom nič nenaznačujem , link ponúkam na prečítanie , zamyslenie, podnet k diskusii

- chcem

- chcem

-chcem

- aj to chcem, ale tu už sa trochu otvára nožík vo vačku...

- chcem, a chcel by som , aby to nebolo len na bratislavskom zimáku , ale všade na Slovensku

- otázke nerozumiem...



26fan  Tlač,  10.08.2014, 21:47,  #6466
http://sport.sme.sk/c/7326401/legendy-slovenska-i-st-louis-si-zahraju-na-pocest-demitru.html
pico  Tlač,  07.08.2014, 11:07,  #6465
http://sport.sme.sk/c/7319914/jan-filc-zemiak-od-sirokeho-nie-som-citlivy.html?ref=tit

  pico  07.08.2014, 13:31,  #16004
  nemali rovnaký názor na výstavbu štadióna v BA...
A zdá sa , že Filc tušil o čo pôjde.
http://www.sme.sk/c/7320827/transpetrol-si-prenajal-luxusny-sky-box-na-slovane-za-211-tisic.html?ref=njct
  26fan  07.08.2014, 18:07,  #16006
  Filc tusil a myslim si ze aj vedel. Myslim si ze aj vacsina hokejistov to vedelo...a aj tak prisli hrat. Filc sa mi zda velmi neutralny a to snad bolo v tej dobe spravne.
26fan  Tlač,  04.08.2014, 16:37,  #6464
http://sport.sme.sk/c/7316623/uz-vyse-dvesto-hracov-zaluje-nhl-za-otrasy-mozgu.html
  pico  07.08.2014, 13:36,  #16005
  26fan .Nie si ignorovaný. Len k tejto téme neviem zaujať postoj.
Myslím si totiž , že byt sa prípady otrasov mozgu a aj iných zranení , mali posudzovať individuálne a nie plošne. Boxeri sa ešte nespojili ? :-)
  26fan  07.08.2014, 18:10,  #16007
  tam ide o styl hry a rozhodcov. Europe je stale bezpecnejsia liga......a z vacsim pozitkom z hry. V NHL hlavne v 90tich rokoch to bolo dost brutalne. Ked porovnas zranenia medzi EU a NHL.....je to uplne ina planeta.
johan14  Tlač,  02.08.2014, 00:25,  #6463
26fan.

Tak si už aj TY rezignoval ?
Už si sa stal večným ufrflancom podla 98% tejto iniciatívy Spojme sa PROTI Slovenskému hokeju.

Už neplatí :

26fan 26.07.2014, 20:08, #15981
Riso, snaz sa mi nieco navrhnut ....

26fan 27.07.2014, 20:57, #15983
Riso, Johan nemoze rozbit tuto iniciativu. Toto vsetko by nas snad malo spajat.
Navrhni nam konecne kde a ako sa da pomoct.

26fan 30.07.2014, 03:40, #15988
Riso, o co ide Johanovi teba nemusi vobec trapit. Nechapeme sa.....ale nevadi to. Navrhni kde a ako by sme mohli pomoct a vyjadri sa .

Tak teda si sa u6 aj Ty pridávaš k partii čo tu stále len nadávaju proti niečomu, ale ked im navrhneš niečo aby boli za tak Ťa ignorujú!

  26fan  02.08.2014, 07:00,  #15998
  Zle si to pochopil. Ak som nahodou ignorovany...nevadi...ale nemyslim si to tak.
  johan14  02.08.2014, 22:58,  #16000
  26fan

ja som to dobre pochopil.
Nevadí. Moje pozvanie na zápas Slovana v KHL stále platí, keď budeš v Bratislave.

Ahoj.

jaro
  26fan  03.08.2014, 02:45,  #16001
  no uvidime. tento rok uz asi nie ale vdaka
  riso  03.08.2014, 09:53,  #16002
  johan, ked ma niekto takeho chuja akosi ty vedla seba, na webe, tak rezignuje kazdy
lebo ty by si sa vysmial aj z cloveka, co by nieco podporil, debilo
  johan14  03.08.2014, 12:01,  #16003
  26fan

znovu , s takýmito priaznivcami Spojme sa PROTI Slovenskemu hokeju SKOTOČNE sa nepohnete ani o 1 mm.
citujem riso :

" johan, ked ma niekto takeho chuja akosi ty vedla seba, na webe, tak rezignuje kazdy
lebo ty by si sa vysmial aj z cloveka, co by nieco podporil, debilo "

26 fan , kto by uč chcel s takým človekom ako riso niečo riešiť ???

ešte raz riso :


26fan 26.07.2014, 20:08, #15981
Riso, snaz sa mi nieco navrhnut ....

26fan 27.07.2014, 20:57, #15983
Riso, Johan nemoze rozbit tuto iniciativu. Toto vsetko by nas snad malo spajat.
Navrhni nam konecne kde a ako sa da pomoct.

26fan 30.07.2014, 03:40, #15988
Riso, o co ide Johanovi teba nemusi vobec trapit. Nechapeme sa.....ale nevadi to. Navrhni kde a ako by sme mohli pomoct a vyjadri sa .


tak teda čo riso , máš niečo navrhnúť , pýta sa Ťa 26fan.
"
  26fan  15.08.2014, 06:27,  #16010
  Johan, toto nechaj na mna...nemusis kopirovat moje otazky...aj o tom sme sa bavili, ci nie ? Riso ocividne nema myslienku alebo navrh. Takze , ja som to nechal tak a teba to mrziet nemusi....
26fan  Tlač,  01.08.2014, 21:39,  #6462
http://sport.sme.sk/c/7313563/hokejova-dvadsiatka-s-rewayom-zdolala-cechov-63.html
pico  Tlač,  01.08.2014, 12:15,  #6461
Aký máte názor na cca 50 miliónovú uľavu na dani Babišovi. Nezišli by sa to slovenskému hokeju? Nerozprúdil by sa kolotoč , viac peňazí , viac muziky? To by bolo výstroja a hokejok pre decká. To by bolo ľadových plôch, ...cc.
Ale asi nie , stratili by sa v čiernych dierach "kompetentných". Akosi sa mi nechce veriť , že by sa pri tejto zostave niečo pohlo.
  26fan  01.08.2014, 19:02,  #15995
  je toto o pripade Dusla ? alebo ?
pico  Tlač,  01.08.2014, 12:06,  #6460
Ako pomôcť slovenskému hokeju?

Hm. ...Neviem. Je to v podstate rovnako trafená otázka ako „ ako pomôcť Slovensku, Európe a pod. Som fanúšik , nie funkcionár, nie agent, hráč, jednoducho fanúšik. Jedinú ,( alebo jednu z mála možností)„pomoci“ vidím v tom , že si zakúpim vstupenku a pôjdem sa pozrieť na zápas mužstva , ktorému fandím. V neposlednom rade aj pozrieť si zápas v TV je podpora, pretože za prenosy sa platí, i keď nie až tak. .
Problém však nastáva vtedy , keď vidím zlý hokej , resp. neustále sa zhoršujúce výkony , nedobré výsledky . Jednoducho začnem obracať centíky v ruke alebo prepínam kanály. Ak je nás takých viac , záujem TV spoločností upadá, návštevnosť na zápasoch klesá a deneg net.
Zostávajú spomienky na úžasné chvíle, plné emócií , úspechov, ale i prehier , ktoré stáli za to vidieť. A porovnávanie . A ak to trvá dlhšie , teda nezáživný hokej , priemerné výsledky, a ja stále chcem a svojim spôsobom aj žiadam kvalitný hokej , za svoje peniaze, pretože som fanúšikom tohto športu a viem , že vo svete sa dobrý hokej hrá, tak začnem frfľať . Pri frfľaní sa začnem aj pýtať na to , na hento , možno niekedy na p...oviny, ale veľakrát aj k veci, a ... hovno hovno , zlatá rybka. Nič . Buď žiadna odpoveď , alebo sa mi dostane odporúčania , aby som do toho nekecal, lebo sa v tom nevyznám, alebo dostanem odpoveď , že je všetko v poriadku , a ide to ako má byť, a ja vlastne zle vidím a neprajem rozvoju tohto športu, lebo mám buď „nenávistné klapky“ na očiach, alebo nevidím realitu v postavení slovenského hokeja vo svete, malé zázemie , málo športovísk a pod. a pod.
A mám tým pádom dve možnosti . Na celý slovenský hokej sa vysrať, ale bo sa znova a znova snažiť pýtať , oslovovať kompetentných ( možno tam patria úvodzovky), kritizovať prešľapy , poukazovať na klamstvá, alibizmus, zneužívanie postavenia v slov. hokeji. Ja oscilujem medzi týmito dvomi postojmi. A takých nás je viac..., hm, možno 10 , možno 100000. Niektorí sú už len nasraní , a niektorí chcú niečo urobiť , trebárs poskladať sa na výstroj aspoň jednému mladistvému , prispieť na rozvoj talentov, urobiť zbierku a pod. anjelské veci.
A tu sa trochu pristavím. Je strašne fajn byť dobrým , snažiť sa , aby aspoň nejaké decko , ktoré má záujem dostalo zopár hokejok a chrániče, ale aj keby takýchto dobrých boli tisíce , tak to nemôžu robiť trvale , jednoducho nemôžu , nevydržia v to anjelskom počínaní, keď výsledok je neistý a zle nastavený systém aj tak prevalcuje dobrú snahu. Jednoducho takáto pomoc nie je pomocou , ale hádzaním drobných alebo aj poriadnych súm do bezodnej studne.
Na tomto fóre sa objavila výzva na návrhy , ako pomôcť, komu pomôcť. Fajn.
To je charita. Charita konzervuje status quo. Nehybné hladiny slov. hokeja sa nepohnú , keď sa dvadsiati poskladáme 20 tim chlapcom , aby si mohli aspoň raz za mesiac na hodinu zahrať hokej na ľade. Lebo ľad je drahý . Jednoducho jednotlivci nemôžu suplovať , nahradiť chýbajúci systém , chýbajúcu koncepciu , dlhodobú , ale už i krátkodobú.
Dám link na Višňovského projekt http://raca.sk/aktuality/zastupitelstvo-schvalilo-vystavbu-sportoveho-arealu/ , ( podotýkam , chvályhodný, a držím mu palce, lebo bývam tak tristo m od lokality). Aj tam však je jasné , že zadarmo sa dáva ťažko.
Hodím sem len jednu časť podmienok , ktoré dohodla Rača s investorom:

„korčuľovanie a plávanie pre verejnosť: minimálne 10 hodín týždenne pre základné a materské školy, ktoré majú sídlo na území Mestskej časti Bratislava - Rača a sú súčasťou Siete škôl a školských zariadení, stredísk praktického vyučovania a pracovísk praktického vyučovania Slovenskej republiky, ktorú vydalo a pravidelne aktualizuje Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky v dopoludňajších hodinách bezplatne, korčuľovanie pre verejnosť s trvalým pobytom v Mestskej časti Bratislava - Rača minimálne 2 hodiny týždenne v popoludňajších a večerných hodinách za zvýhodnený poplatok, plávanie pre verejnosť minimálne 2 hodiny denne v popoludňajších a večerných hodinách,!

No, ... moc hokejistov tam asi nevyrastie, ale aspoň si ja starý cap pôjdem raz za týždeň zakorčuľovať... A ani sa tie podmienky od toho Bajanovho zimáku ani nelíšia 
Ani stavby našich legionárov neriešia problémy slov. hokeja , skôr by som povedal , že na ne poukazujú, ale to je vec názoru.
Zhrniem to. Ešte stále som nedospel do štádia definitívnej nasranosti a ignorácie slov. hokeja, ešte stále si myslím, že začať treba s „kompetentnými“, hodnotiť ich činnosť , poukazovať na nedostatky , svinstvá, áno aj „ojeby“, vyžadovať zodpovednosť za činnosť, netrpieť alibizmus, žiadať výmeny na riadiacich postoch a veľa ďaľších veci. Presne v tom duchu , ako táto iniciatíva.
A neriešiť problém slov. hokeja charitou ( prepáč 26fan).
  26fan  01.08.2014, 18:43,  #15992
  tak pod to sa podpisem !!!!! Bravo Pico. Ako chalan z Unitasu ale neskor z Racisdorfu kde som zacal aj hravat futbal musim suhlasit. Nasi hokejisti co hrali v zahranici to robia v podstate na vlastne triko. A to su ludia co do hokeja snad vidia viac ako my. Nevzdavaj to ....treba sa nasrat ...a sem tam aj kritizovat ale aj obdivovat. Nikto z nas neprezil 60 mil SK investiciu a este aj problemy ako napr Majko Gaborik. Angazuju sa chalani ako Visna, Bartecko, Ciger, Stastny , Satan a urcite aj iny o ktorych neviem. Od casu ked zacala tato nasa peticia a verejnost ( nielen hraci) jasne poukazalo ako sa veci vlastne maju .....zacali sa stavat male stadioniky . Nieje to nahoda !!! Vsetko u nas je len o ludoch. Ano, mas recht ...nie charitou...jasne. Ale dat sa znovu do pozornosti, podporit par aj malych veci neskodi. Treba aj obdivovat nasich chalanov ako Lubko Visnovsky a pod. Dat im verejnu podporu, lebo su to ludia co to robia za svoje oproti kazdej logike . Robia to srdcom a takych si u nas MUSIME vazit. To sa napriklad tu V US nevidi. Ano reprezentuju nas narod, nasrali sa ale zistili ze to bude lepsie ked to budu robit za svoje...to je smutne ale aj hodne obdivu. Oni su nasi buduci kompetentni ci vo funkciach ako treneri alebo vlastnitelia projektov. Je to generacna vymena ktora je za dverami. Ono ci v Krasnanoch sa bude hrat hokej alebo nieco ine ...moj nazor je pokial sa sportuje...je to v poriadku. Ako soplak som vyrastal z Alpackou a tenisovou loptickou, dnes je ina doba ...ale len nech hraju cokolvek a kdekolvek.
Fero.
riso  Tlač,  30.07.2014, 15:30,  #6459
hnusna banda smradlava: http://bratislava.sme.sk/c/7309049/uzemne-rozhodnutie-na-narodny-futbalovy-stadion-presetri-prokuratura.html
len same ojeby !
  pico  31.07.2014, 08:58,  #15990
  A ešte pridám...:-)
http://komentare.hnonline.sk/komentare-hn-152/sirokemu-ide-jackpot-625732
  johan14  31.07.2014, 22:28,  #15991
  26 fan

pozri na týhcto 2 priaznivcov "Spojme sa proti Slovenskému hokeju "
Žiadny záujem o slovenský hokej !
Ich jediný záujem, len nádávať na všetko , na všetkých čo je zlé na SLOVENSKU .

riso
čo ti vadí na slovenskom hokeji - tá hnusná smradľavá banda-narodny-futbalovy-stadion-presetri-prokuratura.html len same ojeby ! - čo ona tá smradľavá banda pomôže Slovenskému hokeju ???

26fan 26.07.2014, 20:08, #15981
Riso, snaz sa mi nieco navrhnut ....

26fan 27.07.2014, 20:57, #15983
Riso, Johan nemoze rozbit tuto iniciativu. Toto vsetko by nas snad malo spajat.
Navrhni nam konecne kde a ako sa da pomoct.
26fan 30.07.2014, 03:40, #15988
Riso, o co ide Johanovi teba nemusi vobec trapit. Nechapeme sa.....ale nevadi to. Navrhni kde a ako by sme mohli pomoct a vyjadri sa .

pico

a ešte prídám , ako pomôže :
Majiteľ Váhostavu a Paškov kamarát sa tým dostal k zaujímavej zákazke – k novej etape rekonštrukcie Hradu za 26 miliónov eur.

Čo to má spoločné s Hokejom ???

Prečo si svoju Nenávisť voči SLOVENSKU ventilujete na Slovenskom hokeji ???

Prečo nenávidite hnusnú smradľavú bandu vo futbale , prečo nenávidite rekonštrukciu Brislavského hradu a túto NENAVIST venujete práve Slovenskému hokeju ???
  26fan  01.08.2014, 18:55,  #15993
  Johan , zamysli sa nad tym...ved to poukazuje na korupciu v celej republike. Teda , da sa to vidiet ze aj v hokeji. Nemusis byt moderatorom a tiez nevies vsetko. Preco nenavist k nasemu futbalu ? Ved vid fanusikov u nas ....a uroven nasej ligy. ( aj ked mozem priznat ze drzim nasim vzdy palce ) v kazdom sporte. Totizto, mame dobru historiu sportu, svet nas poznal. Dnes nemame na narodny stadion a kazdy sa na vsetkom chce nabalit. Stale su problemy zo zakladnymi vecami. Frustracia ludi je opravnena ...ale zabudlo sa na to co dobre bolo. A dobreho bolo viac ako dnes. Nikto nenavidi rekonstrukciu hradu !!! Ale preco vzdy Siroky a Vahostav ????
  26fan  01.08.2014, 19:00,  #15994
  A este ma napadlo...Trencin chcel aby nasa TV vysielala zapas..." zlodeji " :))) s Trencina chceli 5000 Euro za zapas od TV. Nikto a nikoho !!!!!! Takze takto to maju kluby VELMI tazke . Miliony Eur sa pejebu na kazdom rohu na hluposti ale 5000 co by islo do klubu ........skutek utek. Vies, toto doziera mna .
  26fan  01.08.2014, 19:08,  #15996
  pardon ...este dodam...tu sa mozme ventilovat o vsetkom a kedykolvek .....preco nie ? Pokec na tejto peticii je niekedy taky lebo onaky .....ale je !!! Tak isto ako Ty mas nazory na veci...ini maju nazory taktiez. Nikomu sa tu neskodi .
  johan14  02.08.2014, 00:33,  #15997
  26fan

fakt si rezignovla na svoje myšlienky o podpore aspoň jedneho hokejistu ?


Čím Ta ohuril Pico ?
  26fan  02.08.2014, 07:01,  #15999
  Pico ma neohuril ale uplne ho chapem......
pico  Tlač,  29.07.2014, 09:32,  #6458
http://sport.sme.sk/c/7306905/hokejova-extraliga-mozno-bude-bez-popradu.html?ref=njct
  pico  29.07.2014, 09:47,  #15986
  len tak do diskusie
http://vybrali.sme.sk/c/Bajanov-zimny-stadion-v-Petrzalke-na-deti-sa-zabudlo-profituje-iba-investor/
  26fan  30.07.2014, 03:37,  #15987
  Ja len dufam ze ten Poprad da tych 160 K do kopy. Bola by to skoda. Treba viac divakov.....
  26fan  30.07.2014, 03:43,  #15989
  Tak to bude v BA viac hal ako tu v Orlande......uz len deti tam dostat. Tie hodiny pre verejnost a pod. sa urcite zmenia. ono ak to stalo 4 mil eur tak snad by si mohol dovolit nieco za ten cas na lade pytat. Ani Majo Gaborik to nemoze robit zadarmo.
26fan  Tlač,  27.07.2014, 20:56,  #6457
riso 25.07.2014, 21:58, #15980
johan zavri uz usta, OK?
uz si trapny tym ako sa snazis rozbit tuto iniciativu, od zaciatku ty chuj
sa cudujem 26fan ze s tebou vobec bol na pivo ked vie aky si chuj
26fan
  26fan  27.07.2014, 20:57,  #15983
  Riso, Johan nemoze rozbit tuto iniciativu. Toto vsetko by nas snad malo spajat.
Navrhni nam konecne kde a ako sa da pomoct.
  riso  28.07.2014, 08:52,  #15984
  26fan prepac
ja sledujem iniciativu od zaciatku
mala svoj zmysel, mala uspech

od zaciatku johan sa len vysmieva z tejto iniciativy a toto ma spajat iniciativu? taky chuj johan co si nevazi snahu niekoho (Marek to zacal, vy ste sa pripojili) zlepsit situaciu v nasom hokeji?

ty stale nevidis o co mu ide? o nas hokej urcite nie, skor je zaujaty voci Marekovi a tejto iniciative, od zaciatku jej vzniku !!!
  johan14  28.07.2014, 12:01,  #15985
  riso

26 fan :
" Navrhni nam konecne kde a ako sa da pomoct. "
  26fan  30.07.2014, 03:40,  #15988
  Riso, o co ide Johanovi teba nemusi vobec trapit. Nechapeme sa.....ale nevadi to. Navrhni kde a ako by sme mohli pomoct a vyjadri sa .
<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>
Vyhľadaj
Zvýrazni užívateľa
Zobraz iba od
Ignoruj užívateľa